تغییرات جدید و جذب سرمایه در استارتاپ آدیلار

۹۹/۰۷/۱

آدیلار در دومین سال فعالیت خود موفق به جذب سرمایه از مکس هلدینگ شد. در خلال این سرمایه‌گذاری، آدیلار با استارتاپ سیویتو ادغام شده و فعالیت این دو استارتاپ با نام آدیلار و مدیریت امین‌رضا جوانشیر ادامه خواهد یافت. سیویتو نیز از استارتاپ‌هایی است که در سال ۱۳۹۸ از مکس هلدینگ موفق به جذب سرمایه […]

آدیلار در دومین سال فعالیت خود موفق به جذب سرمایه از مکس هلدینگ شد. در خلال این سرمایه‌گذاری، آدیلار با استارتاپ سیویتو ادغام شده و فعالیت این دو استارتاپ با نام آدیلار و مدیریت امین‌رضا جوانشیر ادامه خواهد یافت. سیویتو نیز از استارتاپ‌هایی است که در سال ۱۳۹۸ از مکس هلدینگ موفق به جذب سرمایه شده بود.

استارتاپ آدیلار در سال ۱۳۹۷ توسط امین‌رضا جوانشیر، هاتف زمانی و حمید شریعتی تأسیس شد. این استارتاپ یک سیستم مدیریت فرایند جذب و استخدام (ATS – Applicant Tracking System) است که کسب‌وکارها را از زمان انتشار آگهی استخدام تا جذب نهایی کاندیدها یاری می‌کند. آدیلار در زبان لاتین یکی از ریشه‌های کلمه Ideal به معنای ایدئال‌گرا است.

استارتاپ سیویتو نیز همانند آدیلار یک سیستم مدیریت فرایند جذب و استخدام است که در سال ۱۳۹۸ موفق به جذب سرمایه از مکس هلدینگ شد. با تصمیم مکس هلدینگ به‌منظور رشد سریع و تصاحب سهم بیشتر از بازار منابع انسانی، فناوری این استارتاپ با سیستم آدیلار در اردیبهشت ۱۳۹۹ ادغام شد و هر دو برند با نام آدیلار به کار خود ادامه خواهند داد.

تغییرات پیش رو

با ادغام آدیلار و سیویتو، توسعه محصول نهایی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و انتظار می‌رود کیفیت بهتری نسبت به ارائه محصول توسط هر استارتاپ داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود اولین نسخه محصول آدیلار در مهر ماه ۱۳۹۹ منتشر شود. از امکاناتی که محصول این استارتاپ در اختیار مدیران و کارشناسان منابع انسانی قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد چندین آگهی و انتشار در سایت‌های کاریابی مختلف مانند جابینجا، جاب‌ویژن، ایران تلنت و …

  • طراحی منعطف فرایند استخدام بر اساس نیاز کسب‌وکار

  • ساخت قالب ایمیل اختصاصی و ارسال ایمیل خودکار به کارجویان

  • طراحی فرم‌های ارزیابی و مصاحبه متنوع

  • صفحه فرصت‌های شغلی سفارشی کسب‌وکار با امکان ویرایش آسان

  • تعیین سطح دسترسی اعضای شرکت با توجه به جایگاه سازمانی

  • تهیه گزارش از فرایندهای استخدام شامل کانال‌های استخدام، فعالیت‌های تیم استخدام، بودجه استخدام و …

استارتاپ “آدیلار” با جذب این سرمایه می‌خواهد حوزه منابع انسانی کسب‌وکارهای ایرانی را داده‌محور کند تا به رشد و توسعه فرایند استخدام آن‌ها کمک نماید. امین‌رضا جوانشیر، مدیرعامل آدیلار، درباره درباره چشم‌انداز و هدف از جذب سرمایه این استارتاپ می‌گوید:

سرمایه جذب شده صرف توسعه و تولید محصولی بر پایه هوش مصنوعی خواهد شد تا بیش از پیش حوزه جذب و استخدام در ایران داده‌محور شود. تمامی تلاش ما در جهت اتصال مناسب‌ترین کارجویان به کسب‌وکارهای ایرانی است. همکاری با ۵۰۰ شرکت مطرح ایرانی تا سال ۱۴۰۰ و ورود به بازارهای بین‌المللی از اهداف آتی ما است.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد