همکاری تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

۹۹/۱۰/۲۷

شرکت تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه امروز (۲۷ دی‌ماه)  قرارداد همکاری امضا کردند. با امضای این قرارداد، همزمان با راه‌اندازی سرویس جدید تخفیفان تحت عنوان «بازگشت وجه»، کاربران این پلتفرم می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند. محسن رفایی، مدیر دپارتمان محصول تخفیفان در […]

شرکت تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه امروز (۲۷ دی‌ماه)  قرارداد همکاری امضا کردند. با امضای این قرارداد، همزمان با راه‌اندازی سرویس جدید تخفیفان تحت عنوان «بازگشت وجه»، کاربران این پلتفرم می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند.

محسن رفایی، مدیر دپارتمان محصول تخفیفان در مورد امضای این قراداد به پیوست گفت: «ما در تخفیفان سرویسی را به نام «بازگشت وجه» راه‌اندازی می‌کنیم. در این سرویس مشتریان می‌توانند با اتصال کارت بانکی خود به شبکه تخفیفان، از تخفیف بیشتری برخوردار شوند.»

توسعه شبکه تخفیفی تخفیفان

تخفیفان پیشتر سرویس پولتو را برای خریدهای اینترنتی راه‌اندازی کرده بود تا هنگام خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی بخشی از وجه نقد مشتریان به حساب تخفیفانشان بازگردد. حالا این پلتفرم با معرفی سرویس «بازگشت وجه» در خریدهای روزانه به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاه‌های فیزیکی است.

رفایی همچنین ادامه داد:

«با عقد این قرارداد، مشتریان می‌توانند از طریق اپلکیشن تخفیفان کارت بانکی خود را وارد کنند. در این مورد هم با شبکه بانکی ما همکاری را آغاز کردیم. سپس مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خرید می‌کنند و مبلغی از خریدشان به کیف پولشان در تخفیفان بازمی‌گردد. مشتریان می‌توانند درخواست کنند تا مبلغ مورد نظر به حسابشان بازگردانده شود و هم از تخفیف‌های موجود در تخفیفان بهره‌مند شوند.»

به گفته رفایی آخرین ورژن اپلکیشن تخفیفان در هفته‌های آتی به‌روزرسانی می‌شود و کاربران می‌توانند جزئیات استفاده از این سرویس را مشاهده و همچنین از آن استفاده کنند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

براساس گفته‌های رفایی این قرارداد شروع اولیه برای راه‌اندازی محصول «بازگشت وجه» است و تخفیفان تا پایان سال و اوایل سال آینده این محصول خود را توسعه می‌دهد و با بیش از ۲۰ فروشگاه زنجیره‌ای قرارداد همکاری دارند و آرام آرام آنها را داخل اپلکیشن قرار می‌دهند، در این مورد حتی شرکای تجاری کم‌کم به این سرویس اضافه خواهند شد. رفاعی عنوان می‌کند که پیش‌بینی آنها این است تا در سال آینده به بزرگترین شبکه تخفیفی سراسر کشور تبدیل شوند.

مشتریان در سرویس «بازگشت وجه» نیازی به خرید کد یا اعتبار خاصی نیستند، تنها باید کارت بانکی خود را در تخفیفان ثبت کنند و سپس پس از خرید از فروشگاه‌های رفاه بخشی از مبلغ خریدشان به حساب کاربری‌شان در تخفیفان بازمی‌گردد
محسن رفاعی، مدیر دپارتمان محصول تخفیفان

او در پاسخ به این سوال که آیا در این مورد با بانک خاصی قرارداد همکاری منعقد کردند یا محدودیتی وجود ندارد، بیان کرد: «هیچ محدودیتی در اتصال کارت بانکی با شبکه تخفیفان وجود ندارد. تمام کارت‌های عضو شتاب می‌توانند به این شبکه متصل شوند. ما حدود یکسال در حال آماده‌سازی زیرساخت پروژه بازگشت وجه بودیم. در این مدت هم با بانک‌های مختلف هم از لحاظ امنیت و هم از منظر اعتبار و بازگشت وجه قرارداد همکاری منعقد کردیم.»

ساز و کار سرویس مشتری

رفایی با بیان اینکه دراین سرویس مشتری جز ثبت کارت بانکی خود در شبکه تخفیفان قرار نیست کار دیگری انجام دهد، درمورد ساز و کار این سرویس بیشتر توضیح داد و گفت: «مشتری پس از ثبت کارت بانکی خود، هیچ اقدام دیگری قرار نیست انجام دهد. وقتی در فروشگاه‌های رفاه خرید خود را انجام داد، با کارت بانکی که در تخفیفان ثبت کرده است، کارت می‌کشد و خرید خود را نهایی می‌کند. پس از آن همه اقدامات به صورت اتوماتیک بین شبکه فروشگاه رفاه و شبکه بانکی و تخفیفان صورت می‌گیرد. بخشی از مبلغ به حساب کاربری مشتری در تخفیفان بازمی‌گردد و او می‌تواند از تخفیف‌ها بهره‌مند شود یا درخواست دهد پول به حساب بانکی‌اش بازگردد. در این سرویس نیازی به خرید کد یا اعتبار خاصی نیست.»

رفایی در ادامه صحبت‌های خود به منفعتی که این همکاری برای فروشگاه‌های رفاه دارد، اشاره و بیان کرد: «ارائه سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و ارائه تخفیف‌های هوشمند به مشتریان با استفاده از زیرساخت تخفیفان مهم‌ترین مفاد همکاری دو مجموعه است. در کنار آن درسیستم فروشگاه رفاه نظرسنجی وجود دارد که مشتریان با هرخریدی می‌توانند نظرشان را ارائه دهند و نظرات به سیستم رفاه منتقل می‌شود. در این همکاری می‌توانند سرویس کیفیت خود را افزایش دهند. همچنین پکیج‌های تبلیغات در تخفیفان برای فروشگاه رفاه در نظر گرفتیم. از سوی دیگر تخفیفان تعداد کاربران گسترده‌ای دارد که این کاربران به سمت فروشگاه‌های رفاه و این شبکه جدید هدایت می‌شوند و این مورد باعث افزایش تعداد تراکنش‌ها می‌شود.»

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد