استارت آپ Xesto سایز پای شما را اندازه گیری می‌کند

۹۹/۰۹/۴

شرکت Xesto نرم افزاری را برای ساخت مدل های سه بعدی از پای کاربران به بازار جهانی عرضه کرد. کاربران بسیاری در دنیا وجود دارند که انتخاب آن‌ها برای خرید کادو یک جفت کفش است با این وجود از آن جایی که خرید نمونه‌ای با اندازه مناسب برای فرد مورد نظر کار دشواری است معمولا […]

شرکت Xesto نرم افزاری را برای ساخت مدل های سه بعدی از پای کاربران به بازار جهانی عرضه کرد.

کاربران بسیاری در دنیا وجود دارند که انتخاب آن‌ها برای خرید کادو یک جفت کفش است با این وجود از آن جایی که خرید نمونه‌ای با اندازه مناسب برای فرد مورد نظر کار دشواری است معمولا کسی برای کادو دادن به نزدیکان خود کفش خریداری نمی‌کند.

اکنون یک استارت‌آپ جدید تصمیم گرفته با استفاده از فناوری TrueDepth گوشی‌های اپل اندازه دقیق سایز پای افراد را تخمین بزند و کار را برای دیگران راحت سازد. نرم افزار مذکور که Xesto نام دارد با استفاده از فناوری اسکن گوشی‌های آیفون مدلی سه بعدی از پای کاربر مورد نظر می‌سازد و ابعاد دقیق برای خرید کفشی مناسب را در اختیار وی می‌گذارد.

Xesto

پیشینه فعالیت‌های شرکت Xesto

استارت‌آپ Xesto تنها یک شرکت برای ساخت فناوری اسکن پا نیست و در واقع ابتدا در سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه کانادایی طی سال‌های اخیر تحت نظر دانشگاه تورنتو فعالیت کرده و فعالیت اصلی آن‌ها انجام تحقیقات بر روی رابطه رایانه‌ها با زندگی انسان است. این شرکت پس از سال ۲۰۱۷ و با معرفی فناوری جذاب TrueDepth توسط اپل وارد صنعت نرم افزارهای گوشی شد. از آن جایی که اپل با گذر زمان فناوری خود را به گوشی‌های جدید خود نیز آورد این مجموعه تصمیم گرفت قابلیت‌های کاربردی جدیدی را با استفاده از این فناوری فراهم سازد.

مدیرعامل این شرکت، سوفیا هووه در مصاحبه اخیر خود گفت: “تابستان امسال در حالی که سعی به خرید کفش برای تولد یکی از دوستان خود بودم یک ایده جدید به ذهنم رسید. از آن جایی که اندازه پای دوست خود را نمی‌دانستم فکر کردم خرید چنین کادویی بسیار دشوار است چرا که احتمال خرید کفش‌های اشتباه بسیار بالا است”. به دنبال این مسائل سوفیا هووه تصمیم گرفت نرم افزار جدید خود را عرضه کند و کار را برای افرادی مثل خود راحت سازد. گفتنی است؛ پیش از Xesto شرکت Neatsy نیز اقدام به عرضه چنین برنامه‌ای کرده بود و اکنون شرکت نو پای Xesto رقیب جدید آن‌ها به حساب می‌آید.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد