هم‌بنیانگذاران کشمون اگزیت کردند

۰۲/۰۱/۱۴

محمد قائم‌پناه خبر خروج خود و برادرش (حمزه قائم‌پناه) را از استارتاپ کشمون با رقم ارزشگذاری ناچیز، در حساب کاربری خود در ویرگول اعلام کرد. وی عنوان کرد اوایل سال ۱۴۰۰ یک سرمایه‌گذار ارزشگذاری اگزیت چهارده برابر عددی که آنها حال حاضر با آن اگزیت کردند را به سرمایه گذارهای اولیه پیشنهاد داد که سرمایه […]

محمد قائم‌پناه خبر خروج خود و برادرش (حمزه قائم‌پناه) را از استارتاپ کشمون با رقم ارزشگذاری ناچیز، در حساب کاربری خود در ویرگول اعلام کرد.

وی عنوان کرد اوایل سال ۱۴۰۰ یک سرمایه‌گذار ارزشگذاری اگزیت چهارده برابر عددی که آنها حال حاضر با آن اگزیت کردند را به سرمایه گذارهای اولیه پیشنهاد داد که سرمایه گذارهای کشمون آن را نپذیرفتند. ظرف چند ماه استارتاپ در مسیری پیش رفت که در نهایت منجر به استعفای محمد قائم‌پناه شد و مدتی بعد برادر او نیز که هم بنیان‌گذار کشمون بود، استعفا داد.

کشمون چهار هم‌بنیانگذار داشت. غیر از محمد و حمزه قائم‌پناه، عموی آن‌ها ابراهیم قائم‌پناه و یکی از دوستانشان سیامک خرمی نیز بنیانگذاران کشمون بودند.

کشمون؛ یک استارتاپ خرید مستقیم محصولات از کشاورز است که با حذف واسطه‌ها، علاوه بر اینکه موجب سودرسانی بیشتر به کشاورزان می‌شود، باعث می‌شود مصرف‌کننده نیز محصولی اصیل، ارگانیک و با شناسنامه بخرد

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد