لندو سود وام‌ها را کاهش و مدت بازپرداخت را افزایش داد

۰۱/۰۶/۱۶
اخبار اکوسیستم استارتاپی

لندو با همکاری بانک آینده وام بانکی تمام آنلاین ارائه می‌دهد. در گذشته بازپرداخت که مشتریان پرداخت می‌کردند شامل سود بانکی به‌اضافه پیش‌پرداخت لندو بود؛ از ابتدای شهریور میزان پیش‌پرداخت لندو کاهش محسوسی پیدا کرده و مدت زمان بازپرداخت نیز افزایش یافته است تا دریافت وام بانکی بیش از پیش ارزان‌تر و راحت‌تر شود.

به گزارش روابط‌عمومی لندو از شهریور ماه ۱۴۰۱، این شرکت پیش‌پرداخت دریافتی خود را کاهش محسوسی داده است. به عنوان مثال در وام ۲۰ میلیون تومانی لندو، ۷۰۰ هزار تومان از کل مبلغ بازپرداخت کم شده است.

علاوه بر کاهش نرخ کارمزد لندو، نحوه بازپرداخت و تعداد اقساط وام بانکی لندو نیز کاهش و شرایط مشتریان بهبود پیدا کرده است. از این به بعد سود اقساط ماهانه مشتریان، فقط همان سود ۱۸ درصد بانکی خواهد بود؛ به طور مثال در گذشته اقساط ماهانه وام ۲۰ میلیون تومانی لندو، ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان بود که در حال حاضر این عدد به ۱ میلیون و ۸۰۰ تومان رسیده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت وام نیز افزایش یافته است که شرایط وام گرفتن را راحت‌تر می‌کند. تا پیش از این مهلت بازپرداخت اقساط به محض دریافت وام آغاز می‌شد، ولی در روش جدید مشتری یک ماه بعد از دریافت وام، شروع به بازپرداخت اقساط خود می‌کند.

در نتیجه مزیت‌های اقتصادی دریافت وام از لندو بیشتر از قبل شده است و مشتری‌ها می‌توانند با حداقل سود و در حداکثر زمان بازپرداخت ممکن،‌ دریافت وام داشته باشند و اقدام به خرید کالا یا خدمات مورد نظر خود کنند.

مشتریان لندو نیز مانند مشتریان سایر سامانه‌های ارایه‌دهنده وام، بعد از واریز پیش‌پرداخت، می‌توانند وام خود را دریافت کنند و در ادامه ۱۲ قسط پرداخت خواهند کرد.

هرچند وام بانکی لندو تفاوت‌های بارزی با سایر پلتفرم‌های ارایه‌دهنده وام دارد، لندو تنها ارایه‌دهنده وام در کشور است که وام خود را فقط با دریافت سفته و بدون نیاز به چک و ضامن ارائه می‌دهد. همچنین تمام مراحل ثبت، درخواست و دریافت وام در لندو آنلاین است و مشتریان حتی برای کارهایی مانند افتتاح حساب یا خرید سفته نیاز به مراجعه حضوری به بانک ندارند؛ تمام مراحل در لندو کاملا آنلاین و با استفاده از سفته و امضای الکترونیکی انجام می‌شود.

مشتریان لندو بعد از دریافت وام خود می‌توانند اقدام به خرید کالا و خدمات متنوعی از بیش از هزار فروشگاه مختلف کنند؛ کالاهایی مانند لپ‌تاپ، موبایل، بیمه، تورها و وسایل سفری، آلات موسیقی، وسایل خانه و غیره.

برای اطلاع بیشتر و ثبت درخواست وام در لندو می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد