حکایتی حقیقی یا حکایتی ساختگی برای بیشتر دیده شدن؟

۹۹/۰۵/۲۰

این روزها بازهم ماجرای دزدیده شدن یک دختر جوان توسط راننده های اینترنتی بر سرزبان ها افتاده، گویا عصر 4 شنبه 15 مرداد ماه، خانمی جوان به نام “پریا رحمتی” از تپسی خودرو درخواست داده تا به محل کارش برود. راننده ساعت4:27 بعدازظهر این خانم جوان را سوار کرده و قصد دزدین او را داشته […]

این روزها بازهم ماجرای دزدیده شدن یک دختر جوان توسط راننده های اینترنتی بر سرزبان ها افتاده، گویا عصر 4 شنبه 15 مرداد ماه، خانمی جوان به نام “پریا رحمتی” از تپسی خودرو درخواست داده تا به محل کارش برود. راننده ساعت4:27 بعدازظهر این خانم جوان را سوار کرده و قصد دزدین او را داشته است.

طبق گفته های این خانم جوان با اینکه او اطلاعات راننده و ماشین را داشته و آن ها را در اختیار امنیت تپسی قرار داده اما هیچ کسی نتوانسته به اوکمک کند و او کاملا شانسی و برحسب اتفاق توانسته خودش را نجات دهد. او می گوید راننده یا از ابتدا مشکل روانی داشته و یا چیزی مصرف کرده بوده، چرا که هیچ توجهی به حرف های آن و امنیت تپسی برای متوقف کردن خودرو نکرده و مرتبا از کلمات و فحش های رکیک استفاده می کرده است.

این خانم جوان بعد از این اتفاق ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و ضمن شرح کامل ماجرا گفته است که تاکسی های اینترنتی برخلاف تصورش هیچ امنیتی ندارند و هیچ کاری از دست کسی برنیامده است و با اینکه چند روز از این اتفاق گذشته است اما هیچ خبری از دستگیری راننده وجود ندارد و معلوم نیست که این راننده چند دختر دیگر را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او از مخاطبانش خواسته ویدئو اش را به اشتراک بگذارند تا دختر دیگری قربانی ماجراهای این چنینی نشود.

پریا رحمتی

برای مشاهده ویدئو پریا رحمتی کلیک کنید

در پی این ماجرا زنان و دختران دیگری هم این ویدئو را به اشتراک گذاشتند و از تجربه های مشابهشان دراین زمینه گفته اند. عده ای معتقدند مسئولان این شرکت ها در زمان جذب راننده سختگیرانه عمل نمی کنند تا رانندگان واقعا قابل اعتماد و با صلاحیت لازم را جذب کنند.

اعتراض به عدم صلاحیت رانندگان تپسی

بعد از سر و صدا کردن این ماجرا ویدئویی از هومن دمیرچی، معاون عملیات تپسی منتشر شده است که به شرح کامل ماجرا در آن پرداخته است. دمیرچی می گوید آن ها 10 دقیقه بعداز شروع سفر متوجه شده اند که مسافرشان احساس نا امنی کرده است و بلافاصله از امنیت تپسی با راننده تماس گرفته و از و خواسته اند تا ماشین را متوقف کند. صدای ضبط شده ای که دمیرچی در ویدئو پخش کرده است حاکی از آن است که راننده بدون مقاومت ماشین را متوقف کرده است.

او همچنین اعلام کرده که آن ها بلافاصله بعد از پیاده شدن مسافر حساب راننده را مسدود کرده اند تا قبل از روشن شدن ماجرا نتواند سفر دیگری انجام دهد. این راننده تا قبل از این ماجرا هیچ گزارش منفی برایش ثبت نشده بوده است.

حالا این توضیحات تکمیلی تپسی حرف هایی را علیه دختر جوان ایجاد کرده است. عده ای می گویند این خانم جوان حقیقت را درست شرح نداده و عده ای معتقدند که برای جذب فالوور در صفحه مجازی اش دست به این کار زده است. برخی هم معتقدند که این کارها باعث می شود تا راننده های زیادی که از طریق همین کار به امرار معاش خانواده می پردازند بیکار شوند.

جذب فالوور

رانندگان بی گناه

پریا رحمتی پس از انتشار ویدئو توضیحات معاون عملیات تپسی در پیج اینستاگرام تپسی، این ویدئو را نیز در پیج خودش منتشر کرد و اعلام کرد همانطور که گفته است کاربران را در جریان لحظه به لحظه این پیگیری خواهد گذاشت. او نیز توضیحاتی در رابطه با صحبت های هومن دمیرچی ارائه داده است که می توانید در زیر مشاهده کنید :

توضیحات پریا رحمتی

 

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد