جذب سرمایه میلیونی برای استارتاپ هندی یاری دهنده کارگران فقیر

۹۹/۰۶/۱۳

استارتاپ هندی اَپنا که اپلیکیشنی با هدف کمک به کارگران هندی فقیر برای یافتن کار در بحبوحه شرایط دشوار قرنطینه دارد، موفق شد برای توسعه فعالیتش هشت میلیون دلار سرمایه از سوی گروهی از سرمایه گذاران جمع کند.  شرکت اَپنا در بیانیه ای اعلام کرد این تامین مالی از سوی سرمایه گذاران جدید شامل گرینوکس […]

استارتاپ هندی اَپنا که اپلیکیشنی با هدف کمک به کارگران هندی فقیر برای یافتن کار در بحبوحه شرایط دشوار قرنطینه دارد، موفق شد برای توسعه فعالیتش هشت میلیون دلار سرمایه از سوی گروهی از سرمایه گذاران جمع کند.

 شرکت اَپنا در بیانیه ای اعلام کرد این تامین مالی از سوی سرمایه گذاران جدید شامل گرینوکس کپیتال و همچنین حامیان فعلی شامل لایت اسپید ایندیا و سکوییا کپیتال انجام گرفت و کمک خواهد کرد فعالیت این اپلیکیشن کاریابی به شهرهای بیشتری در هند توسعه پیدا کند. این استارتاپ هندی در حال حاضر در پنج شهر هند فعالیت دارد و قصد دارد فعالیتش را به بخشهای جدیدی شامل حسابداری، خدمات مشتری و پرستاری گسترش دهد.

این استارتاپ که توسط نیرمیت پاریخ تاسیس شده است، نوعی لینکدین برای هندیهای فقیری است که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند. این اپلیکیشن به کاربران اینترنتی مبتدی کمک می کند با وارد کردن نام، سن و مهارتشان یک کارت بیزنس مجازی ایجاد کرده و به فرصتهای شغلی دسترسی پیدا کنند. کمتر از یک سال از زمان راه اندازی در دسامبر، این اپلیکیشن ۱.۲ میلیون کاربر دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این اپلیکیشن در ماه گذشته بیش از یک میلیون مصاحبه شغلی برای کارگرانی نظیر نجارها، نقاشها و کارمندان فروش سیار ایجاد کرد و بر مبنای ماهانه سه برابر رشد داشت. اَپنا اعلام کرد که شرکتهای آمازون، فروشگاه آنلاین بیگ بسکت و بانک HDFC از طریق اپلیکیشن این شرکت استخدام کرده اند.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد