آگاپه و دیجی کالا، بانی بزرگترین پروژه مسئولیت اجتماعی ایران شدند

۹۹/۱۰/۱۷

تفاهم نامه همکاری یکی از بزرگترین پروژه های مسئولیت اجتماعی ایران ما بین آگاپه و دیجی کالا امضاء شد. در مراسمی که در دفتر موسسه نیکوکاری مهر هوشمند (آگاپه) برگزار شد تفاهم همکاری مشترک مابین دیجی کالا و آگاپه منعقد و به امضاء مدیران عامل این دو سازمان رسید. در این مراسم که با حضور […]

تفاهم نامه همکاری یکی از بزرگترین پروژه های مسئولیت اجتماعی ایران ما بین آگاپه و دیجی کالا امضاء شد.

در مراسمی که در دفتر موسسه نیکوکاری مهر هوشمند (آگاپه) برگزار شد تفاهم همکاری مشترک مابین دیجی کالا و آگاپه منعقد و به امضاء مدیران عامل این دو سازمان رسید.

دیجی کالا و آگاپه
در این مراسم که با حضور مدیران دیجی کالا و آگاپه برگزار شد، ابتدا محمد احسان متقی مدیر عامل آگاپه با خیر مقدم به حاضرین به معرفی اهداف و برنامه های این استارتاپ در حوزه نوآوری اجتماعی پرداخت و گفت؛ آگاپه پلتفرمی فناورانه برای تسهیل ارتباط عاملین فضای اجتماعی ایران است و تمام تلاش خود را به عنوان یک سازمان مردم نهاد معطوف ایجاد اعتماد، شفافیت و هم افزایی در عرصه اجتماعی و از طریق فناوری های روز نموده است.

وی در ادامه افزود امروز این تفاهم نامه که امکان جمع سپاری برای تامین کالا و تجهیزات مورد نیاز تمام موسسات را فراهم می کند. یکی از نمود های بارز عزم موسسین آگاپه در حمایت و توانمند سازی سازمان های مردم نهاد ایران است. متقی همچنین با اشاره به فشارهای اقتصادی موجود در جامعه، گفت: این روزها سازمان های مردم نهاد بار بسیاری از مشکلات جامعه را به دوش می کشند بنابراین تسهیل حمایت از این سازمان ها توسط نیکوکاران بیش از پیش ضروری است و پروژه ای که امروز مقدمات آن فراهم می شود به این امر کمک خواهد کرد.

حمید محمدی مدیر عامل دیجی کالا نیز در آیین امضا تفاهم نامه آگاپه دیجی کالا ضمن اشاره به تاریخچه دیرین تلاش های دیجی کالا برای اجرای مسئولیت اجتماعی خود گفت؛ دیجی کالا مدتها به دنبال مدل موثری برای تحقق مسئولیت اجتماعی خود بود تا اینکه مدل پیشنهادی آگاپه توانست این نیاز مهم را تامین کند.

آگاپه-و-دیجی-کالا،-بانی-بزرگترین-پروژه-مسئولیت-اجتماعی-ایران-شدند

وی با توصیف طرح همکاری دیجی کالا و آگاپه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های مسئولیت اجتماعی ایران، امکان استفاده تمامی سازمان های مردم نهاد ارزیابی شده ایران از این طرح را نشانگر گستردگی این پروژه دانست و گفت؛ با این طرح تقریبا همه خیریه ها و سمن های کشور می توانند به شرط ارزیابی توسط آگاپه کالا ها و اقلام غیر نقدی مورد نیاز مددجویان و طرح های خود را انتخاب و توسط حامیان تامین کنند.

محمدی در پایان با تاکید بر تعهد دیجی کالا بر توجه به نیاز ها و مسائل جامعه، توافق دیجی کالا و آگاپه را آغازی برای پروژه های بیشتر دانست و افزود همکاری با آگاپه به دیجی کالا این فرصت را می دهد تا ظرفیت حمایتی خود را از طریق سازمان های مردم نهاد متخصص کشور به دست نیازمندان واقعی برساند.

توافق نامه

آیین امضاء تفاهم نامه همکاری ” آگاپه – دیجی ” کالا نهایتا با امضا این توافق به پایان رسید.

آگاپه به معنای عشق بی توقع نام پلتفرم هوشمندی است که به تازگی توسط موسسه نیکوکاری مهر هوشمند و با حمایت حامیان نو اندیش راه اندازی شده است.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد