توضیحات نظرات

گزارش پیش رو، گزیده‌ای از آمار و داده‌های گروه آیتول، در سال 1400 است که با همکاری تیم‌های مختلف این مجموعه، شامل تیم محصول، توسعه کسب و کار، بازاریابی، فنی، منابع انسانی، پشتیبانی و…، به کوشش تیم روابط عمومی آیتول گردآوری و ارائه شده است.
این نخستین گزارش سالانه آیتول است که به صورت عمومی، جهت شفاف سازی فعالیت‌های این برند و پاسخ به پرسش‌های کاربران، فعالان صنفی و صنعت منتشر شده است.
این گزارش کوششی است برای پاسخ به سوالاتی چون:

  1. وضعیت صنعت آنلاین خدمات یکپارچه خودرو در جهان و کشور چگونه است و آیتول در این صنعت چه جایگاهی دارد؟
  2. استقبال کاربران از خدمات آنلاین خودرویی در سال 1400 چگونه بوده است؟
  3. کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال 1400 از خدمات خودرویی و به ویژه بیمه آنلاین استفاده کرده اند؟
  4. سهم بازار ارائه دهندگان خدمات آنلاین بیمه خودرو، نسبت به فعالان سنتی در چه حد بوده است؟

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد