ساعت صفر روز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ پلتفرم کافهبازار پس از حدود ۱۰ سال نشان خود را تغییر داد و از لوگوی جدید رونمایی کرد.
خدمات و محصولات متنوعی مانند نمایش رایگان فیلم و سریال یا فعال شدن سپر امنیت برای برنامهها و بازیها و در کل پویایی درون سازمانی یکی از عوامل موثر در این بازنگری بوده است.
به گفته تیم کافه بازار، نشان قبلی بازار، رنگ کهنگی به خودش گرفته بود و همچنین محدودیتهایی برای نمایش در فضاهای مختلف داشت که در طراحی مجدد نشان، با رفع محدودیتها، عنصر تصویری «سبد» حفظ شده است. تیم کافه بازار این عنصر را آشنا برای کاربرانش میداند و معتقد است برای کاربرانش نماد ملموس خرید و گشتوگذار است.
طبق اعلام کافهبازار، نشان جدید، تفاوتهای زیادی با سبد قبلی دارد. از جزئیات غیرلازم در بافت، شکل و رنگ آن پرهیز شده تا جلوهای مدرن، شاداب و منعطف در فضاهای کاربری مختلف داشته باشد. علاوه بر این، سبد تازه، همان رنگ سبزی را دارد که کاربران در طول این سالها در فضاهای مختلف محصولی بازار دیده و تجربه کردهاند. تیم کافه بازار معتقد است که این تنها یک تازهسازی برند است و معنای ریبرندیگ ندارد. همچنین از قرار معلوم اقدام بعدی کافهبازار در بخش ویدئو خواهد بود.
دیدگاه کاربران