رویداد جذب سرمایه برای استارت‌ آپهای حوزه دارویی برگزار شد

۹۹/۱۰/۸

معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری رویداد جذب سرمایه برای استارت آپهای حوزه دارویی خبر داد. رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی با حضور پنج استارت‌آپ «ارمغان طب»، «هیوا فارمد»، «نانوتریتاکیان»، «شهریور گستران کاسپین» و «یاس نویدپارسیان» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و […]

معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری رویداد جذب سرمایه برای استارت آپهای حوزه دارویی خبر داد. رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی با حضور پنج استارت‌آپ «ارمغان طب»، «هیوا فارمد»، «نانوتریتاکیان»، «شهریور گستران کاسپین» و «یاس نویدپارسیان» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

سیاوش ملکی فر امروز در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه فرآورده های دارویی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: در این رویداد ها، استارت آپ ها با سرمایه گذاران و صندوق‌های سرمایه گذاری در ارتباط هستند.

معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در یکی از این رویدادها یک استارت آپ حوزه سلامت موفق به جذب سرمایه ۲ میلیارد تومانی در قالب طرح هم سرمایه گذاری شد.

به گفته وی در این سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری مبلغ ۲ میلیارد تومان بر روی این طرح سرمایه گذاری کرد.

ملکی فر با تاکید بر اینکه این شرکت از دل یک شتاب دهنده دانش بنیان خارج شده است، عنوان کرد: چندین استارت آپ دیگر در صف مذاکره با سرمایه گذاران هستند.

بانوی ارمغان طب

استارت‌آپ «بانوی ارمغان طب» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی بود که برای تولید پد دارویی درمانگر عفونت‌های قارچی و باکتریایی با سیستم رهایش آهسته دارو بر پایه‌ گیاه بومی رزاسیک، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۳ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر گواهی دانش‌بنیان دریافت کرده است و فروش بیش از ۵۰۰۰ عدد نمونه در سال، فعالیت ۱۰ ساله در حوزه تولید و فروش محصول، ثبت اختراع دارو در داخل کشور و ثبت PCT را در رزومه خود دارد. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول استفاده از گیاهان دارویی بومی و مکانیزم‌های نوآورانه است.

 

شهریور گستران کاسپین

استارت‌آپ «شهریور گستران کاسپین» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی بود که برای تولید میکروکریستالین سلولز، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۳/۵۷ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر سلولز را در مقیاس صنعتی با ظرفیت ۲۰۰ کیلوگرم در روز تولید کرده و دارای گواهی دانش‌بنیان، مدال طلا و کاپ طلا انجمن نوآوری و مهارت‌های پیشرفت تورنتو کانادا است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول سختی‌دهنده و پرکننده همراه کمک به جریان‌پذیری و کنار هم نگه داشتن دارو است.

 

نانو تریتاکیان

استارت‌آپ «نانو تریتاکیان» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی بود که برای تولید هیدروژل سوختگی کیان درم، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۲ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای گواهی ثبت اختراع داخلی محصول و تاییدیه نانو مقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول تسریع ترمیم زخم‌ها، عدم نیاز به برداشت دلمه‌ها، ضد التهاب، کاهش اسکار سوختگی، آنتی میکروبیال و تسکین دهنده درد و سوزش است.

هیوا فارمد

استارت‌آپ «هیوا فارمد» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی بود که برای ساخت مواد موثره دارویی پیشرفته با تمرکز بر داروهای ضد سرطان و سرکوب کننده سیستم ایمنی و دیابت، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۵۵ میلیارد تومان برای تامین دستگاه‌ها و تاسیسات و احداث ساختمان است.
این استارت‌آپ در حال حاضر واحد R&D خود را راه‌اندازی کرده و قصد توسعه ۲ محصول پایه و مذاکره موفق با مشتری‌های داخلی را دارد.  ویژگی منحصربه‌فرد این محصول راه‌اندازی یک پایپ لاین ۴۴ مولکولی، تولید محصول با کیفیت بالا، صرفه‌جویی ارزی و قیمت رقابتی، تولید بر اساس GMP و دارا بودن امکان صادرات است.

یاس نوید پارسیان

استارت‌آپ «یاس نوید پارسیان» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی بود که برای تولید محلول ضد شپش و شوره سر گیاهی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۵۰۰ میلیون تومان در ازای ۳۳ درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر نشان دانش بنیان بودن را دریافت کرده و درای گواهی ثبت اختراع محصول، فروش بیش از ۳۰۰۰ عدد در یکسال گذشته و فروش در حدود ۱۰۰ میلیون تومان است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، مواد اولیه طبیعی و در دسترس بدون نیاز به واردات، قابلیت جایگزینی مواد اولیه بدون تاثیر در کیفیت، دارای ۹۸ درصد ضمانت تضمین، التیام زخم ایجاد شده در پوست سر بر اثر شپش و قابل استفاده برای زنان باردار و کودکان زیر ۴ سال است

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد