اسنپ یک قدم دیگر به سوپر اپلیکیشنی نزدیک تر شد

۹۹/۰۴/۳

شاید نام برند اسنپ در ذهن بسیاری از ما هنوز با تاکسی اینترنتی گره خورده باشد، اما اسنپ مدت‌هاست که پا به مسیر دیگری گذاشته و با تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران حکم یک ابزار همه‌کاره را دارد. سوپر اپلیکیشن‌ها در دنیای امروز جای مهمی در زندگی روزمره‌ی افراد پیدا […]

شاید نام برند اسنپ در ذهن بسیاری از ما هنوز با تاکسی اینترنتی گره خورده باشد، اما اسنپ مدت‌هاست که پا به مسیر دیگری گذاشته و با تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران حکم یک ابزار همه‌کاره را دارد. سوپر اپلیکیشن‌ها در دنیای امروز جای مهمی در زندگی روزمره‌ی افراد پیدا کرده‌اند چرا که با استفاده از این اپلیکیشن‌های جامع و خدمات متنوع‌شان، نیاز به مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز ارائه‌ی خدمات و همینطور نصب چندین و چند اپلیکیشن برای انجام کارهای روزمره به صورت اینترنتی را از بین رفته است.

سرویس‌ پرداخت قبض به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

پیش از این با سرویس‌های پرداختی از طریق سوپر اپ اسنپ امکان شاٰرژ سیم کارت و خرید بسته‌ی اینترنتی برای کاربران فراهم شده بود و حالا سرویس پرداخت قبض به این اپلیکیشن اضافه شده است.
در سوپر اپ اسنپ با انتخاب سرویس «پرداخت قبض» می‌توانید به راحتی تمام قبوض خود را آنلاین پرداخت کنید. هم از طریق اسکن بارکد روی قبض و هم وارد کردن شناسه قبض، پرداخت ساده‌ی دو مرحله‌ای انجام می‌شود. با سرویس پرداخت قبض می‌توانید قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت، جریمه و عوارش شهرداری را پرداخت کنید.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد