پنجمین رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی امسال نیز برگزار می‌شود

۹۹/۰۸/۲۸

یلدای کارآفرینان استارتاپی، رویدادی است که هر سال در آستانه شب یلدا برگزار می‌شود و امسال نیز برای سال پنجم، میزبان فعالان و علاقه‌مندان اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی کشور خواهد بود. در این همایش مدیران استارتاپ‌های بزرگ و کوچک، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارتاپ‌استودیوها و فعالان استارتاپی گرد هم می‌آیند تا وضعیت اکوسیستم […]

یلدای کارآفرینان استارتاپی، رویدادی است که هر سال در آستانه شب یلدا برگزار می‌شود و امسال نیز برای سال پنجم، میزبان فعالان و علاقه‌مندان اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی کشور خواهد بود.

در این همایش مدیران استارتاپ‌های بزرگ و کوچک، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارتاپ‌استودیوها و فعالان استارتاپی گرد هم می‌آیند تا وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران را در سالی که گذشت، ارزیابی و افق‌های سال بعد را ترسیم کنند.

مشخصات این رویداد

مهمانان این گردهمایی خانوادگی زیست‌بوم استارتاپی ایران، مدیران و کارکنان استارتاپ‌ها و‌ شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری، مدیران و کارشناسان شتاب‌دهندها، منتورها و… فعالان استارتاپی هستند. همچنین در این همایش مهمانانی از بخش‌های دولتی و حاکمیتی، اتاق‌های بازرگانی و صنایع سنتی نیز حضور دارند.

امسال این رویداد برای پنجمین سال متوالی در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. یکی از برنامه‌های جانبی رویداد امسال کمپینی تحت عنوان #چراغ‌ها_را_ما_روشن_می‌کنیم است که در آن از فعالان اکوسیستم استارتاپی دعوت شده تا از چالش‌های شخصی و کاری زندگی خود با جوانان صحبت و آنها را دعوت به تلاش و حفظ انگیزه برای ساختن فردای بهتر کنند.

مخاطبان این رویداد کلیه استارتاپ‌ها، کارآفرینان، کسب‌و‌کارهای اینترنتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، اتاق‌های بازرگانی، صنایع بزرگ کشور، کسب‌و‌کارهای خانگی، فعالان و اینفلوئنسرهای حوزه‌ دیجیتال و تکنولوژی، افراد علاقه‌مند به کارآفرینی و تکنولوژی‌های روز و دانشجویان هستند.

گردهمایی خانوادگی زیست‌بوم استارتاپی به چه صورت برگزار می شود؟

برگزارکنندگان این همایش معتقدند جوانان کارآفرین در شرایط سخت اقتصادی، ضمن دریافت تحلیل‌های روز، نیاز به امید و انگیزه بیشتر برای ادامه این مسیر سخت و مبارزه با مشکلات و ناملایمات دارند؛ از این رو بخش مهمی از برنامه‌های رویداد یلدا‌سامیت، علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و روندهای روز جهان، به داستان شکست‌ها و موفقیت‌های کارآفرینان و چگونگی غلبه بر مشکلات، تاثیر کرونا برکسب‌و‌کارها و آینده اکوسیستم استارتاپی ایران، حضور شرکت‌های بزرگ اینترنتی در کشورهای منطقه، تامین منابع مالی و ورود استارتاپ‌ها به بورس اختصاص خواهد یافت.

پخش همزمان در ایوند

گفتنی است گردهمایی یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران در سال گذشته نیز در تالار وزارت کشور با حدود ۳هزار شرکت‌کننده و مهمان برگزار شد که در آن موضوعاتی همچون دلایل موفقیت و شکست استارتاپ‌ها، آسیب‌زا بودن برخی نگاه‌های حاکمیت به بخش خصوصی و کسب‌و‌کارهای دیجیتال، موج چهارم تجارت الکترونیک، حضور شرکت‌‌های اینترنتی در بازار بورس، بلاکچین و هوش مصنوعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فعالان و متخصصان حوزه استارتاپ تجارب خود را برای شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشتند.

پنجمین یلدای کارآفرینان استارتاپی امسال در ۲روز در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹ الی ۲۳ به صورت آنلاین برگزار می‌شود و ۲۴ساعت قبل از رویداد یک لینک اختصاصی از طریق ایمیل یا پیامک برای ثبت‌نام‌کنندگان ارسال خواهد شد. همچنین رویداد از طریق سرویس وبینار ایوند نیز قابل مشاهده خواهد بود.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد