نام یک جوان ایرانی در بین ۱۰ فرد تأثیرگذار دنیا قرار گرفت

۹۹/۰۴/۱۴

به گزارش کمیته بین المللی جوانان جهان، سازمان غیر انتفاعی «کمیته بین المللی جوانان» (JCI) وحید رجبلو را به عنوان یکی از ۱۰ فرد تأثیرگذار دنیا در فهرست ۲۰۲۰ میلادی خود انتخاب کرده است. سازمان مذکور سالانه ۱۰ رهبر جوان و کمتر از ۴۰ سال را از سراسر جهان به عنوان افراد تأثیر گذار انتخاب […]

به گزارش کمیته بین المللی جوانان جهان، سازمان غیر انتفاعی «کمیته بین المللی جوانان» (JCI) وحید رجبلو را به عنوان یکی از ۱۰ فرد تأثیرگذار دنیا در فهرست ۲۰۲۰ میلادی خود انتخاب کرده است.

سازمان مذکور سالانه ۱۰ رهبر جوان و کمتر از ۴۰ سال را از سراسر جهان به عنوان افراد تأثیر گذار انتخاب می‌کند. هر کدام از این افراد دستاورد‌های خارق العاده‌ای را در حوزه رشد فردی، کسب و کار و کارآفرینی، اقدامات اجتماعی و همکاری‌های بین المللی دارند.

وحید رجبلو، کارآفرین ایرانی و بنیان‌گذار توانیتو به‌خاطر تاثیرگذاری در کسب‌وکار و کارآفرینی در بین ۱۰ فرد تاثیرگذار دنیا  قرار گرفت. این برای اولین بار است که یک ایرانی در فهرست ۱۰ نفر افراد تاثیرگذار دنیا از طرف اتاق بین‌المللی جوانان جهان (JCI) قرار می‌گیرد.

پیش از این  وحید رجبلو، در بین ۲۰ جوان تاثیرگذار دنیا قرار گرفته بود. در آن مرحله، اتاق بین‌المللی جوانان جهان، برای انتخاب ۱۰ فرد تاثیرگذار دنیا رای‌گیری مردمی و قضاوت کمیته داوران را در نظر گرفته بود. وحید رجبلو با اجرای پویشی در صفحه اینستاگرام و توئیتر خود، مردم ایران را دعوت کرد تا در این مسیر همراه او باشند و به او رای دهند.  پس از پایان مرحله رای‌گیری، این ۲۰ جوان و کارنامه‌شان در مقابل تیم داوری قرار گرفتند.
در بیانیه مطبوعاتی اتاق بین‌المللی جوانان جهان آمده است که دلیل انتخاب این افراد همگام بودنشان با روحیه و ذات این اتاق است. همچنین دستاوردهای خارق‌العاده این افراد در توسعه فردی، تجارت، کارآفرینی، اقدامات اجتماعی و همکاری‌های بین‌المللی دلیل دیگری برای انتخاب این ۱۰ فرد تاثیرگذار و شایسته است.
۱۰ فرد تأثیرگذار دنیا
وحید رجبلو، کارآفرین و بنیان‌گذار توانیتو به عنوان اولین ایرانی در جمع ۱۰ نفر افراد تاثیرگذار دنیا قرار گرفت
وحید رجبلو درباره انتخابش به‌عنوان یکی از ۱۰ جوان تاثیرگذار دنیا چنین گفت: «این برای من مایه‌افتخار است که به‌عنوان اولین ایرانی جزء ۱۰ فرد تأثیرگذار دنیا قرار گرفتم. اتاق بین‌المللی جوانان جهان به این دلیل من را انتخاب کرد که توانسته‌ام موفقیت‌هایی در حوزه، تجارت، کسب‌وکار و کارآفرینی داشته باشم.» پیش‌تر هم وحید رجبلو در مورد اینکه  اگر جزو ۱۰ جوان برتر قرار بگیرید چه برنامه‌ای خواهید داشت، گفت بود: «نمی‌دانم پس از آن باز هم رقابتی هست یا نه اما قطعا این انتخاب صدای من را به دنیا خواهد رساند و آن موقع من دو هدف خواهم داشت. یکی اینکه تلاش می‌کنم تا توجه جهانی را برای حمایت از معلولان داخل کشور جلب کنم، دو اینکه فعالیت خودم را به حمایت از افراد دارای معلولیت در دنیا گسترش می‌دهم.»
در کنار وحید رجبلو، ۹ جوان تاثیرگذار دیگر از کشورهای هند، کلمبیا، ایرلند، سوریه، آفریقای جنوبی، انگلیس، رومانی، تونس و بنین قراردارند. اتاق بین‌المللی جوانان جهان قرار است در مراسمی از این ۱۰ فرد تأثیرگذار دنیا دنیا قدردانی و آن‌ها را در صحنه جهانی به دنیا معرفی کند.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد