معرفی راستا اینسایت

۰۱/۱۱/۸

در سال 98 راستا با هدف کمک به شفافیت بیشتر فضای تجارت الکترونیک در ایران راه اندازی شد. در طول 3 فعالیت راستا در این حوزه با تهیه گزارشات و مقالات مختلف سعی کردیم که در جهت این هدف گام برداریم.نقشه اکوسیستم استارتاپی و نقشه شتابدهنده ها بخشی از مهم ترین گزارش‌های ما در طول […]

دسترسی به پایگاه داده‌ای از اطلاعات فعالین اکوسیستم استارتاپی ایران

در سال 98 راستا با هدف کمک به شفافیت بیشتر فضای تجارت الکترونیک در ایران راه اندازی شد. در طول 3 فعالیت راستا در این حوزه با تهیه گزارشات و مقالات مختلف سعی کردیم که در جهت این هدف گام برداریم.نقشه اکوسیستم استارتاپی و نقشه شتابدهنده ها بخشی از مهم ترین گزارش‌های ما در طول این سال ها بوده است که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است. ارائه نسخه بهبود یافته از این گزارش ها در کنار داده‌هایی که در طول 3 سال فعالیت و انجام پروژه‌های مختلف برای سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف بدست آورده بودیم، باعث شکل گیری ایده راستا اینسایت شد.

راستا اینسایت

راستا اینسایت پایگاه/پلتفرم داده ای از فعالین اکوسیستم استارتاپی که نسخه کامل تری از نقشه اکوسیستم استارتاپی و نقشه شتابدهنده ها است. در راستا اینسایت شما می‌توانید با جست‌جوی نام کسب‌وکار/سرمایه‌گذار مورد نظر خود به اطلاعات زیر دست پیدا کنید.

  • اطلاعات کلی شامل توضیح مختصر، حوزه فعالیت،سال تاسیس، محل فعالیت، آدرس وب‌سایت

  • آمار و ارقام بازدید سایت و دانلود اپلیکیشن

  • مشاهده لیست بنیان گذاران و کارکنان

 

  • اطلاعات مالی شامل جذب سرمایه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها

  • لیستی از کسب‌وکارهای مشابه

  • آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با کسب‌وکار و یا حوزه فعالیت

 

سوالات متدوال درباره راستا اینسایت

در زیر به برخی از سوالات متداول در مورد راستااینسایت پاسخ داده شده است.

نحوه جمع‌آوری داده‌ها در راستا اینسایت به چه صورت است؟

داده های راستا اینسایت از طریق جست‌وجوی دستی، کراول کردن و شبکه ارتباطی که راستا با فعالین داشته است، بدست آمده است.

آیا امکان خطا در داده‌های راستا وجود دارد؟

داده های ثبت شده در راستا اینسایت چندبار توسط تیم راستا بازبینی شده است اما کماکان امکان خطا در این داده‌ها وجود دارد. در صورت مشاهده نقص یا خطا در هریک از داده ها با کلیک کردن برروری دکمه ویرایش، ما را از آن مطلع سازیم تا در سریعترین زمان ممکن آن را برطرف کنیم.

چگونه اطلاعات کسب‌وکار خود را در راستا ثبت کنم؟

ما دائما در حال بروزرسانی پایگاه داده اما اگر اطلاعات کسب و کار شما در راستا اینسایت ثبت شده است، ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید.(درصورتی که ثبت‌نام نکرده‌اید، نیاز است تا ثبتنام کنید.) سپس از طریق نوار سمت راست پنل کاربری خود فرم ثبت اطلاعات کسب و کار را ثبت کرده تا ما در کمترین زمان ممکن پروفایل کسب و کار شما را در راستا بسازیم.

در حال حاضر چه داده‌هایی در راستا اینسایت وجود دارد؟

در حال حاضر داده های بیش از 2000 کسب و کار، 5000 فعال استارتاپی،100 سرمایه گذار خطرپذیر و 1000 داده سرمایه گذاری در راستا ثبت شده است که دائما در حال بروزرسانی است.

دسترسی به راستااینسایت رایگان است؟

در حال حاضر تمامی امکانات راستا اینسایت رایگان است.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد