مرکز مراجعه حضوری مشتریان دیجی‌کالا افتتاح شد

۹۹/۰۴/۱۷

نخستین مرکز مراجعه حضوری مشتریان  دیجی‌کالا برای ارتباط موثر با مشتریان دیجی‌کالا در مرکز خرید پلاتین تهران راه‌اندازی شد. دیجی‌کالا نام یکی از وبگاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وبگاه بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران است و روزانه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین […]

نخستین مرکز مراجعه حضوری مشتریان  دیجی‌کالا برای ارتباط موثر با مشتریان دیجی‌کالا در مرکز خرید پلاتین تهران راه‌اندازی شد.
دیجی‌کالا نام یکی از وبگاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وبگاه بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران است و روزانه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است.دیجی‌کالا اکنون رتبه سوم الکسا در ایران بعد از گوگل و آپارات را در اختیار دارد.دفتر مرکزی این شرکت محل استقرار تیم‌های مارکتینگ و تأمین کالاست که در تهران قرار دارد و اکنون نخستین مرکز مراجعه حضوری مشتریان به منظور مراجعه حضوری مشتریان و همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و سرویس‌های مورد نیاز مشتریان راه‌اندازی شد تا تجربه خوشایندی از خرید برای مشتری بسازد.
مهم‌ترین هدف این مرکز پذیرش مشتریانی است که به دلایل مختلف تمایل به حضور برای تحویل گرفتن کالای خود یا تحویل دادن کالای مرجوعی دارند. همچنین کالاهایی مثل گوشی‌های موبایلی که تحت خدمات گارانتی دیجی‌کالا قرار دارند و شامل تعمیر تحت خدمات گارانتی هستند، می‌تواند در این مرکز به مشتریان تحویل داده شود.
مرکز مراجعه حضوری مشتریان

کالای خود را چندساعته دریافت کنید

بنابر اعلام دیجی کالا، از جمله مزایای تاسیس فروشگاه‌های فیزیکی برای یک فروشگاه اینترنتی تسهیل فرایندها برای مشتریانی است که به نحوی در خرید یا مرجوع کردن سفارش خود دچار مشکل شده‌اند. همچنین در چنین فضایی مشتریان امکان گفتگوی مستقیم با همکاران دیجی‌کالا و مطرح کردن نظرات و انتقادات خود را خواهند داشت. گاهی مشتریان برای دریافت سفارش خود با مشکل زمان‌بندی روبه‌رو می‌شوند. برای مثال زمان تحویل کالا برای آن‌ها مناسب نیست یا امکان انتظار چند ساعته در منزل یا محل کار برای دریافت کالای خود را ندارند. در این شرایط امکان دریافت حضوری کالا می‌تواند گزینه مناسبی برای تعدادی از مشتریان دیجی‌کالا باشد.
در آینده در این مرکز فضایی ایجاد می‌شود تا افراد امکان ارائه نظرات و پیشنهادات خود را داشته باشند و امکان مشاوره برای فروشندگان دیجی‌کالا هم فراهم خواهد شد. تا پایان سال ۱۳۹۹ تعداد این مراکز در تهران و دیگر شهرها افزایش خواهد یافت. مرکز امور مشتریان دیجی‌کالا در حال حاضر شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی فعال خواهد بود.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد