سرمایه گذاری پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در تپسی

۹۷/۱۲/۱۴

شرکت پرداخت الکترونیک سامان امروز با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، از سرمایه گذاری این شرکت در تپسی خبر داد. شرکت پرداخت الکترونیک سامان در اطلاعیه در سامانه کدال در خصوص سرمایه گذاری ۸.۵ درصدی سپ در شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس و همکاری مشترک اعلام کرد: تمرکز شرکت تپ‌سی بر روی دریافت […]

شرکت پرداخت الکترونیک سامان امروز با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، از سرمایه گذاری این شرکت در تپسی خبر داد.

اطلاعیه کدال در خصوص سرمایه گذاری سپ در تپسی

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در اطلاعیه در سامانه کدال در خصوص سرمایه گذاری ۸.۵ درصدی سپ در شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس و همکاری مشترک اعلام کرد: تمرکز شرکت تپ‌سی بر روی دریافت خدمات از شرکت سپ از طریق درگاه مربوط به این شرکت و همکاری بر روی کیف پول الکترونیکی خواهد بود.

پرداخت الکترونیک سامان در زمینه نحوه کسب درآمد تاکید کرد: شرکت سپ سهامدار شرکت تپ‌سی خواهد شد و بخشی از کسب درآمد برای شرکت سپ از تراکنش‌های مالی شرکت تپ‌سی تحقق خواهد یافت. بدین ترتیب درآمد مذکور از محل کارمزد تراکنش‌های شرکت تپ‌سی حاصل می‌شود و آثار درآمدی از این سرمایه گذاری به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر درگاه پرداخت اینترنتی به منظور افزایش اعتبار در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی تپ‌سی به درگاه پرداخت الکترونیک سامان تغییر پیدا کرده است.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد