سرمایه گذاری شرکت شناسا در استارتاپ دکتر موتوری

۰۱/۰۱/۲۲

سرمایه‌گذاری شرکت شناسا در استارتاپ دکتر موتوری ارائه خدمات به‌روز به دارندگان موتور سیکلت، به عنوان یکی از دغدغه‌های روزانه قشر وسیعی از جامعه، موضوعی است که جذابیت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران به دنبال دارد. دکتر موتوری با هدف ایجاد شبکه قوی برای دسترسی به تمام قطعات و تعمیرکارها و تعمیر موتور سیکلت در سریع‌ترین زمان […]

سرمایه‌گذاری شرکت شناسا در استارتاپ دکتر موتوری

ارائه خدمات به‌روز به دارندگان موتور سیکلت، به عنوان یکی از دغدغه‌های روزانه قشر وسیعی از جامعه، موضوعی است که جذابیت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران به دنبال دارد.

دکتر موتوری با هدف ایجاد شبکه قوی برای دسترسی به تمام قطعات و تعمیرکارها و تعمیر موتور سیکلت در سریع‌ترین زمان ممکن، پلتفرم فروش لوازم یدکی موتورسیکلت و تعمیر موتور در محل و نمایندگی مجاز، در سال 1399 در سطح تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. پلتفرم دکتر موتوری جهت تعمیر موتور‌سیکلت در محل، راننده را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه سیار یا تعمیرکار سیار وصل می‌کند و یا موتوری که خراب ‌شده و نمی‌تواند حرکت کند را با وانت به تعمیرگاه و یا نمایندگی مجاز می‌فرستد.

ورود به حوزه ارائه خدمات خودرویی و موتوری به عنوان یک حوزه رو به رشد و مورد نیاز جامعه، از اهداف شناسا به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری خطر پذیر است. پس از مذاکرات برای سرمایه‌گذاری در شرکت نوآوران اعتماد (دکترموتوری)، مجموعه شناسا با توجه به تیم متخصص و با انگیزه این استارتاپ و با هدف تکمیل زنجیره ارزش و همچنین افزایش ضریب نفوذ محصولات دکتر موتوری، اقدام به سرمایه‌گذاری در این مجموعه نموده است.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد