سرمایه‌گذاری همراه اول در آچاره و اوبار

۹۷/۰۹/۲۰

«حرکت اول» (شرکت سرمایه‌گذاری همراه اول) امروز در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرارداد سرمایه گذاری روی شرکت «سانا گستر سبز» (آچاره و اوبار) را امضا کرد. شرکت سانا گستر سبز که در مرحله قبلی جذب سرمایه 1.4میلیون دلاری از سرمایه گذاران شخصی داشته است، مبلغ سرمایه گذاری همراه اول را 6.2میلیون دلار […]

«حرکت اول» (شرکت سرمایه‌گذاری همراه اول) امروز در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرارداد سرمایه گذاری روی شرکت «سانا گستر سبز» (آچاره و اوبار) را امضا کرد.
شرکت سانا گستر سبز که در مرحله قبلی جذب سرمایه 1.4میلیون دلاری از سرمایه گذاران شخصی داشته است، مبلغ سرمایه گذاری همراه اول را 6.2میلیون دلار اعلام کرده است. میزان سهام مبادله شده در این سرمایه گذاری 21درصد اعلام شده است.

آچاره پلتفرم ارائه خدمات منزل است که در آن کاربران می توانند قیمت ها و شرایط ارائه خدمات را در حوزه های مختلف نظیر نظافت، تاسیسات، زیبایی، شستشو و … مشاهده کرده و متخصص ارائه خدمات را انتخاب نمایند.

شرکت اوبار پلتفرم ارائه خدمات حمل بار است. این سامانه رانندگان وسایل نقلیه باری را به مشتریان حمل بار متصل می سازد. مشتریان می توانند درخواست حمل بار خود را ثبت کرده و بر اساس پیشنهاد های قیمتی ارائه شده توسط تامین کنندگان، راننده مدنظر خود را انتخاب نمایند.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد