سامانه راه نوآوری برای توسعه‌ کسب‌وکارها راه‌اندازی شد

۹۹/۰۷/۱

معاونت علمی ریاست‌جمهوری سامانه راه نوآوری را برای توسعه‌ی کسب‌وکارهای حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال راه‌اندازی کرد. سامانه‌ی راه نوآوری به‌عنوان بستری برای ایجاد ارتباط میان دهندگان و گیرندگان خدمات مختلف به‌منظور توسعه‌ی زیست‌بوم نوآوری کشور راه‌اندازی شد. این سامانه روابط و تبادل بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان را به‌عنوان راه‌حلی برای توسعه‌ی کسب‌وکار به‌صورت آنلاین در حوزه‌ی […]

معاونت علمی ریاست‌جمهوری سامانه راه نوآوری را برای توسعه‌ی کسب‌وکارهای حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال راه‌اندازی کرد.

سامانه‌ی راه نوآوری به‌عنوان بستری برای ایجاد ارتباط میان دهندگان و گیرندگان خدمات مختلف به‌منظور توسعه‌ی زیست‌بوم نوآوری کشور راه‌اندازی شد. این سامانه روابط و تبادل بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان را به‌عنوان راه‌حلی برای توسعه‌ی کسب‌وکار به‌صورت آنلاین در حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی ایجاد می‌کند. نوآوری پیداکردن بهترین راه‌حل‌های پایدار و تجاری مطمئن برای نیازهای بازار است و سامانه‌ راه نوآوری را نیز ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست‌جمهوری برای شکوفایی و توسعه‌ی اکوسیستم کارآفرینی این حوزه راه‌اندازی کرده است.

به‌گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست‌جهموری، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از خدمات ارائه‌شده در سامانه راه نوآوری به‌صورت مادی و معنوی حمایت خواهد کرد و به‌دنبال شکوفایی و رونق زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی است. هدف از ایجاد سامانه‌ی راه نوآوری نیز فراهم‌کردن بهترین و مفیدترین شرایط برای سرعت‌بخشیدن به رشد کسب‌وکارها عنوان شد. سامانه‌ی راه نوآوری با همراهی ۴۴ خدمت‌دهنده، ۸۷ خدمت مختلف به ۱۰۸ شرکت نوپا ارائه کرده است.

سامانه‌ی راه نوآوری با همراهی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران زیست‌بوم کارآفرینی ایجاد شد. کمپینی به‌منظور حمایت از شرکت‌های نوپای حوزه دیجیتال نیز در حال پیاده‌سازی است.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد