رویداد تخصصی فیناپ آنلاین برگزار می‌شود

۹۹/۰۴/۷

دوازدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۹۹ ساعت ۱۶ آغاز و تا ساعت ۲۰ ، بر بستر آپارات و اینستاگرام به‌صورت زنده نمایش داده خواهد شد. فیناپ دوازدهم، در سومین سال برگزاری رویداد تخصصی فیناپ با حضور متخصصان و کارشناسان حوزۀ فین‌تک و حوزه‌های مرتبط، به موضوعات تخصصی و عمومی مختلفی می‌پردازد. این رویداد مانند […]

دوازدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۹۹ ساعت ۱۶ آغاز و تا ساعت ۲۰ ، بر بستر آپارات و اینستاگرام به‌صورت زنده نمایش داده خواهد شد.

فیناپ دوازدهم، در سومین سال برگزاری رویداد تخصصی فیناپ با حضور متخصصان و کارشناسان حوزۀ فین‌تک و حوزه‌های مرتبط، به موضوعات تخصصی و عمومی مختلفی می‌پردازد. این رویداد مانند رویدادهای پیشین و جهت پخش زندۀ با کیفیت، روی استیج ولی این‌بار بدون حضور شرکت‌کننده‌ها برگزار خواهد شد. ارسال پرسش‌ها و نظرات از طریق آپارات و نیز از طریق توئیتر با هشتگ Finupevent برای تماشاگران ممکن است.

فیناپ

سخنران‌ها

راویان این رویداد، در بخش انتقال تجربه، داستان‌هایی از بحران کرونا در کسب‌وکارها و رهبری اصیل تا تجاربی در حوزۀ فین‌تک، لندتک و اینشورتک برای شرکت‌کنندگان روایت می‌کنند.

مسعود زمانی، مدیر آزمایشگاه فناوری‌های پیشرفته هلدینگ فناپ؛ روشن آبادی، تهیه‌کننده پادکست فارسی ناوکست؛ سیدحسین خاتمی، هم‌بنیان‌گذار شرکت دارا و محمود کریمی، مدیرعامل شبکه نوآفرینی پلنت، راویان فیناپ در این رویداد هستند.

بخش فیناپ پلاس که گفتگوی دونفر از مدیران و صاحب‌نظران حوزۀ فین‌تک است، در این رویداد میزبانِ چند مهمانان خواهد بود.

گفت‌‌وگویی میان نیما نامداری، تحلیل‌گر فناوری‌های مالی با امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات در یک بخش و گفت‌وگویی دیگر با حضور آرش برهمند، سردبیر نشریۀ پیوست و هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی در بخش دیگر جزو بخش‌های جذاب فیناپ دوازدهم خواهد بود.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد