راه اندازی سرویس الوپست با همکاری شرکت ملی پست و الوپیک

۹۸/۰۲/۳

صبح امروز تفاهم نامه ای میان شرکت ملی پست و الوپیک امضا شد که به موجب آن همکاری مشترکی بین این دو مجموعه جهت ایجاد سرویس جدیدی تحت عنوان «درب به درب» آغاز خواهد شد. با توجه به ظرفیت شرکت الوپیک در ارسال بسته های درون شهری، شرکت ملی پست جهت تحویل گرفتن بسته های […]

صبح امروز تفاهم نامه ای میان شرکت ملی پست و الوپیک امضا شد که به موجب آن همکاری مشترکی بین این دو مجموعه جهت ایجاد سرویس جدیدی تحت عنوان «درب به درب» آغاز خواهد شد.
با توجه به ظرفیت شرکت الوپیک در ارسال بسته های درون شهری، شرکت ملی پست جهت تحویل گرفتن بسته های پستی از مبدا از این مجموعه کمک خواهد گرفت.
طبق اعلام مدیرعامل شرکت پست، این قرارداد انحصاری نبوده و سایر شرکت ها نیز می توانند در این زمینه با شرکت پست همکاری کنند.
مهدی نایبی مدیرعامل الوپیک در این نشست اعلام کرد که الوپیک هر 3ماه یکی از سرویس‌های جدید خود را راه اندازی خواهد کرد تا به تدریج مراحل تبدیل شدن به سوپر اپ را طی کند.
البته با توجه به اینکه در سال های اخیر بخش عمده خدمات پستی، شامل ارسال کالا از فروشگاه های اینترنتی بوده است، به نظر می رسد این سرویس کارایی چندانی نداشته باشد. چرا که فروشگاه های اینترنتی با توجه به حجم بالای بسته های پستی، احتمالا مسیرهای بهتری برای رساندن بسته ها به مراکز پستی دارند. هرچند همه چیز بستگی به جزئیات ارائه این سرویس دارد که در نشست امروز چیزی از آن گفته نشده است. اما به هر حال کارکرد تبلیغاتی این تفاهم می تواند برای هر دو مجموعه دارای اهمیت باشد.

Image result for ‫الوپست‬‎
http://bit.ly/2XEDNd7

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد