باشگاه مشتریان اسنپ آغاز به کار کرد

۹۹/۰۴/۲۹

شرکت اسنپ از آغاز فعالیت باشگاه مشتریان خود با نام «اسنپ‌کلاب» خبر داد. در این باشگاه کاربران با استفاده از سرویس‌های مختلف اسنپ، جوایز و تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت می‌کنند. در حال حاضر این قابلیت برای کاربران دارای سیستم عامل اندروید فعال شده است و برای استفاده از آن باید آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ را نصب […]

شرکت اسنپ از آغاز فعالیت باشگاه مشتریان خود با نام «اسنپ‌کلاب» خبر داد. در این باشگاه کاربران با استفاده از سرویس‌های مختلف اسنپ، جوایز و تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت می‌کنند. در حال حاضر این قابلیت برای کاربران دارای سیستم عامل اندروید فعال شده است و برای استفاده از آن باید آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ را نصب کنید. در باشگاه مشتریان اسنپ کاربران با هر بار استفاده از سرویس‌های درخواست خودرو، خرید شارژ و بسته اینترنت امتیاز کسب خواهند کرد و بر اساس این امتیازها در سرویس‌های مختلف این اپلیکیشن تخفیف‌های متنوعی دریافت می‌کنند. با ثبت سفارش‌های بیشتر امتیاز هر کاربر در اسنپ‌کلاب هم افزایش می‌یابد.

جوایز اسنپ‌کلاب چیست؟

در ابتدا به دلیل همراهی به هر کاربر ۵۰۰ امتیاز اسنپ‌کلاب هدیه داده می‌شود و کاربران می‌توانند با خریدهای بیشتر امتیاز خود را افزایش دهند. به این صورت که با هر هزار تومانی که در سرویس‌های درخواست خودرو، خرید شارژ و بسته اینترنت هزینه می‌کنند، ۱۰ امتیاز اسنپ‌کلاب دریافت خواهند کرد. مجموع امتیازهای هر کاربر جوایز مختلفی را در اسنپ‌کلاب به ارمغان می‌آورد. این جایزه‌ها به صورت کدهای تخفیف است که برای استفاده از سرویس‌های مختلف سوپراپلیکیشن اسنپ (درخواست خودرو، اسنپ‌باکس، اسنپ‌بایک، غذا، سوپرمارکت، پرواز، پزشک و مشاور، وانت و هتل) به کاربران تعلق می‌گیرد.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد