«شیوا رجبیان» مدیرعامل عدد میگوید: «کمبود سرمایه، شرایط بد اقتصادی، کرونا و در نهایت کاهش تقاضا در بازار عواملی بودهاند که دست به دست هم داده و باعث شدهاند تا آنها به این تصمیم برسند که شرکت عدد به فعالیت خود پایان دهد.» ظاهرا عدم موفقیت در رسیدن به اهداف مورد نظر این شرکت نیز در تصمیمگیری برای انحلال آن موثر بوده است. به گفته رجبیان عدد در دوران اوج خود بیش از ۱۰هزار کاربر داشته است. عدد یک بستر تبلیغات هوشمند در اپلیکیشنهای موبایلی بود که در مدت زمان کوتاهی از آغاز تاسیس به یکی از شبکههای مطرح تبلیغات درون اپلیکیشنی تبدیل شد و از بهمن ۱۳۹۵ هلدینگ PPG با مالکیت اکثریت سهام آن در کنار کافهبازار سهامدار شد و بهطور رسمی به نام «شرکت آوای همراه هوشمند پارس» به فعالیت خود ادامه داد.
دیدگاه کاربران