عینک گوگل نمونه جالبی است از محصولی که بر اساس یک ایده به ظاهر جذاب و با کیفیت خوبی تولید شده بود. اما با این حال زمان ورود به بازار شکست خورد. مشکل این محصول نه بازاریابی بد بود و نه کیفیت ساخت آن. مشکل اصلی عدم تناسب محصول با بازار بود. این محصول در حالی با قیمت بالای 1500دلاری عرضه شد که در نگاه مشتریان تنها کارکرد آن نقض کردن حریم خصوصی دیگران بود!
ممکن است ما یک محصول یا ایده فوق العاده داشته باشیم که حاصل کار بهترین کارشناسان تحقیق و توسعه باشد، اما با این حال هنگام ورود به بازار شکست بخوریم! علت آن است که ایده یا محصول خود را از نگاه بازار تست و اعتبارسنجی نکرده ایم. با این وجود کارآفرینان معمولا به دلیل عجله برای ورود به بازار، صرفا بر اساس اعتقاد و ایمانی که به ایده خود دارند، از تست و اعتبارسنجی کسبوکار خود صرف نظر میکنند.
تیم راستا با ارائه «بسته میکروسکوپ» به طور تخصصی به تست و اعتبارسنجی ایده و محصول شما در بین مشتریان بالقوه میپردازد. مهمترین خدماتی که در این بسته ارائه میشود شامل موارد زیر است:
سوالاتی که به آنها پاسخ داده میشود:
در این بسته از شیوه پیمایش آماری آنلاین جهت دریافت نظرات استفاده خواهد شد. اما با توجه به شرایط کسبوکار شما، ممکن است روش پیشنهادی تغییر کند.
گزارشهای قابل ارائه