سال 1998 دو دانشجوی نخبه به نامهای لری پیج و سرگی برین به شرکت یاهو پیشنهاد کردند که استارتاپ کوچک آنها را (که در زمینه رتبه بندی صفحات وب فعالیت میکرد) به قیمت 1 میلیون دلار خریداری کند. اما یاهو این پیشنهاد را رد کرد و تصمیم گرفت به توسعه پلتفرم خود بپردازد. استارتاپی که پیج و برین پیشنهاد خرید آن را به یاهو ارائه دادند، چند سال بعد تبدیل به گوگل یعنی بزرگترین رقیب یاهو شد. شرکتی که ظرف مدت کوتاهی بخش عمده سهم بازار آنها را تصاحب کرد و تقریبا یاهو را از میدان رقابت خارج کرد. مطمئنا اگر مدیران یاهو در آن زمان عجولانه تصمیم نمیگرفتند و با دقت بیشتری عملکرد استارتاپ پیج و برین را بررسی میکردند، امروز دنیای تکنولوژی شرایط متفاوتی داشت.
شناخت نقاط ضعف و قوت رقبای فعلی و رقبای بالقوه از مهمترین الزامات موفقیت هر کسبوکاری است. تیم راستا با ارائه «بسته دوربین» به شما کمک میکند شناخت کافی از رقبای خود به دست آورید و با تکیه بر این شناخت، مزیت رقابتی مناسب کسبوکار خود را طراحی و ایجاد کنید. خدماتی که در این بسته ارائه میشود به شرح زیر میباشد:
سوالاتی که به آنها پاسخ داده میشود:
در این بسته از شیوه پیمایش آماری آنلاین جهت دریافت نظرات استفاده خواهد شد. اما با توجه به به شرایط کسبوکار شما، ممکن است روش پیشنهادی تغییر کند.
گزارشهای قابل ارائه