ماهنامه تحلیلی راستا با رصد آخرین اخبار و رویدادهای اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان و جمع آوری و تحلیل داده های مختلف کمک می کند تا زمان تصمیم گیری خود را کاهش دهید و سریع تر عمل کنید. مهمترین مطالبی که در ماهنامه راستا در اختیار شما قرار داده میشود، به شرح زیر است: 1- […]
هر فردی ممکن است ایده ای درذهنش باشد که قابلیت تبدیل شدن به یک پروژه موفق را داشته باشد اما نداند که چگونه و از چه راهی باید آن را پرورش دهد و چه مراحلی را پشت سر بگذارد تا به موفقیت برسد! برخی نیز صاحب کسب و کار هستند ولی در ادامه راه با […]
اولین مسئله مهمی که کسب و کارهای نوپا برای جذب سرمایه گذار با آن روبرو هستند ارزش کسب وکارشان است چرا که مقدار سهامی که قرار است به سرمایه گذار خطرپذیر واگذار شود وابسته به ارزش کسب وکار است. اگر بخواهید کسب وکارتان را ارزش گذاری کنید باید با انواع مدل های درآمدی، مدل کسب […]
سال 1998 دو دانشجوی نخبه به نامهای لری پیج و سرگی برین به شرکت یاهو پیشنهاد کردند که استارتاپ کوچک آنها را (که در زمینه رتبه بندی صفحات وب فعالیت میکرد) به قیمت 1 میلیون دلار خریداری کند. اما یاهو این پیشنهاد را رد کرد و تصمیم گرفت به توسعه پلتفرم خود بپردازد. استارتاپی که […]
عینک گوگل نمونه جالبی است از محصولی که بر اساس یک ایده به ظاهر جذاب و با کیفیت خوبی تولید شده بود. اما با این حال زمان ورود به بازار شکست خورد. مشکل این محصول نه بازاریابی بد بود و نه کیفیت ساخت آن. مشکل اصلی عدم تناسب محصول با بازار بود. این محصول در […]