توضیحات نظرات

شرکت دیجی‌کالا برای چهارمین سال متوالی گزارش سالانه از کسب‌وکار خود منتشر کرد. گزارش امسال به صورت آنلاین با تمرکز بر داده‌ها و مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۱، منتشر شده است.

این گزارش دارای ۷ فصل است که به سوالاتی درباره عملکرد دیجی‌کالا در ارایه خدمات به مشتریان و فروشندگان، رفتار کاربران و مشتریان، اقدامات مسوولیت اجتماعی، پرفروش‌ترین کالاها و برندها، نگرش و احساس مردم نسبت به دیجی‌کالا و تجارت الکترونیک در ایران پرداخته است

 

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد