توضیحات
نظرات
گزارش پیش رو، گزیدهای از آمار و دادههای گروه آیتول، در سال 1400 است که با همکاری تیمهای مختلف این مجموعه، شامل تیم محصول، توسعه کسب و کار، بازاریابی، فنی، منابع انسانی، پشتیبانی و…، به کوشش تیم روابط عمومی آیتول گردآوری و ارائه شده است.
این نخستین گزارش سالانه آیتول است که به صورت عمومی، جهت شفاف سازی فعالیتهای این برند و پاسخ به پرسشهای کاربران، فعالان صنفی و صنعت منتشر شده است.
این گزارش کوششی است برای پاسخ به سوالاتی چون:
- وضعیت صنعت آنلاین خدمات یکپارچه خودرو در جهان و کشور چگونه است و آیتول در این صنعت چه جایگاهی دارد؟
- استقبال کاربران از خدمات آنلاین خودرویی در سال 1400 چگونه بوده است؟
- کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال 1400 از خدمات خودرویی و به ویژه بیمه آنلاین استفاده کرده اند؟
- سهم بازار ارائه دهندگان خدمات آنلاین بیمه خودرو، نسبت به فعالان سنتی در چه حد بوده است؟