مدیر عامل علی‌بابا به گروه اسنپ پیوست

۹۹/۱۰/۱۰

مسعود طباطبایی، مدیرعامل سابق شرکت علی‌بابا اکنون در سمت معاون توسعه کسب‌وکار گروه اسنپ و مدیر سرویس سوپرمارکت به این شرکت پیوسته است و مجید حسینی‌نژاد، هم‌موسس علی‌بابا بار دیگر سمت مدیرعاملی علی‌بابا را بر عهده گرفته است. با این حال مسعود طباطبایی، همچنان در هیات مدیره گروه علی‌بابا حضور خواهد داشت. طباطبایی در رابطه […]

مسعود طباطبایی، مدیرعامل سابق شرکت علی‌بابا اکنون در سمت معاون توسعه کسب‌وکار گروه اسنپ و مدیر سرویس سوپرمارکت به این شرکت پیوسته است و مجید حسینی‌نژاد، هم‌موسس علی‌بابا بار دیگر سمت مدیرعاملی علی‌بابا را بر عهده گرفته است.

با این حال مسعود طباطبایی، همچنان در هیات مدیره گروه علی‌بابا حضور خواهد داشت. طباطبایی در رابطه با پیوستنش به اسنپ گفت حس می‌کنم اینجا می‌توانم تاثیر و خلق ارزش بیشتری ایجاد کنم.

طباطبایی همچنین در مورد تداخل فعالیتش با اسنپ‌تریپ توضیح داد: به شکل شفاف اعلام شده است که من قرار است بر همه حوزه‌ها به غیر از گردشگری در اسنپ، کمک و تمرکز کنم و تداخلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد.

  1. او گفت در مجموعه اسنپ تمرکزش بر حوزه سوپرمارکت‌هاست و اعلام کرد که اسنپ، بازار سوپرمارکت را تا جای ممکن گسترش خواهد داد.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد