دیجی‌کالا کاپ سوم با محوریت مهندسی نرم‌افزار برگزار خواهد شد

۹۹/۰۹/۳۰

دیجی‌کالا پنجم دی‌ماه سومین دور رقابت «دیجی‌کالا کاپ» را با هدف شناسایی برترین افراد دارای مهارت برنامه‌نویسی و قدرت حل مسئله را برگزار می‌کند. دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، پس از برگزاری موفق دو دوره مسابقات دیجی‌کالا کاپ، در حال آماده ‌شدن برای برگزاری سومین دور از این رقابت‌ها بر بستر کوئرا است. دیجی‌کالا […]

دیجی‌کالا پنجم دی‌ماه سومین دور رقابت «دیجی‌کالا کاپ» را با هدف شناسایی برترین افراد دارای مهارت برنامه‌نویسی و قدرت حل مسئله را برگزار می‌کند.

دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، پس از برگزاری موفق دو دوره مسابقات دیجی‌کالا کاپ، در حال آماده ‌شدن برای برگزاری سومین دور از این رقابت‌ها بر بستر کوئرا است. دیجی‌کالا کاپ عنوان رقابتی است که دیجی‌کالا به منظور شناسایی استعدادهای حوزه‌‌های فنی و بالاخص برنامه‌نویسی برگزار می‌کند. آخرین دور از این رقابت که شهریور سال جاری برگزار شد با محوریت «علم داده» بود. حال دیجی‌کالا سومین دور رقابت‌ را با محوریت برنامه‌نویسی و قدرت حل مسائل الگوریتمی برگزار می‌کند.

دیجی‌کالا کاپ

اطلاعات ارائه‌شده توسط مجریان برگزاری این رقابت نشان از این دارد که شرکت‌کنندگان در این رقابت می‌توانند در پاسخ به مسائل مهندسی نرم‌افزار مطرح‌شده از هر نوع زبان برنامه‌نویسی استفاده کنند. چنین رویکردی گویای این موضوع است که دیجی‌کالا در پی شناسایی افرادی است که از قدرت حل مسئله برخوردار هستند. همچون دوره‌های پیشین، نفرات برتر رقابت دیجی‌کالا کاپ علاوه بر دریافت جوایزی شامل هدیه‌ی نقدی ۵، ۳ و ۲ میلیون تومانی برای افراد اول تا سوم، امکان پیوستن به تیم توسعه‌ی دیجی‌کالا را خواهند داشت.

داده‌های دو دوره‌ی پیشین نشان‌دهنده حضور بیش از ۲۳۰۰ نفر در هر دور از این رقابت است. از میان ۲۰۶۵ نفر شرکت‌کننده در دیجی‌کالا کاپ دوم که در ارتباط با علم داده بود، ۲۳۵ نفر پاسخ‌های خود را در زمان مسابقه ارائه کردند و در نهایتا از این تعداد ۳ نفر به استخدام دیجی‌کالا درآمدند.

دیجی‌کالا کاپ سوم، جمعه همین هفته (پنجم دی‌ماه) برگزار می‌شود.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد