حرکت اول در استارتاپ نت باکس سرمایه گذاری کرد

۰۰/۰۶/۱

حرکت اول با انتشار خبری اعلام کرد در استارتاپ نت باکس سرمایه گذاری نموده است. حرکت اول به عنوان بازوی خطر پذیر گروه همراه اول در سال 97 تاسیس شده و  در سال گذشته بیش از 200میلیارد تومان در کسب و کارهای مرحله میانی و بالاتر سرمایه گذاری نموده است. سرمایه گذاری در نت باکس، […]

حرکت اول با انتشار خبری اعلام کرد در استارتاپ نت باکس سرمایه گذاری نموده است.

حرکت اول به عنوان بازوی خطر پذیر گروه همراه اول در سال 97 تاسیس شده و  در سال گذشته بیش از 200میلیارد تومان در کسب و کارهای مرحله میانی و بالاتر سرمایه گذاری نموده است.

سرمایه گذاری در نت باکس، دومین سرمایه گذاری حرکت اول در سال 1400  و اولین سرمایه گذاریش در حوزه رسانه است.

نت باکس پلتفرمی در ارائه محتوا، متشکل از سخت افزار و نرم افزارهای جانبی است که توسط جمعی از دانشجویان دانشگاههای ممتاز، در مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفته و این اولین راند جذب سرمایه این استارتاپ محسوب میشود.

جذب سرمایه نت باکس

سید مهدی حسینی هم بنیانگذار و مدیرفنی نت باکس، ضمن تایید این خبر، در مورد دلایل این همکاری اعلام کرد : با توجه به گستردگی بازار نت باکس، برای ما اهمیت داشت که سرمایه گذار علاوه بر تزریق سرمایه، بتواند ارتباطات مناسبی برای ما ایجاد کند و این یکی از ویژگیهای بارز حرکت اول است.

حرکت اول نیز برتریهای تکنولوژیکی، دارا بودن تیم متخصص و با انگیزه و بازار بزرگ و رو به رشد را از دلایل انتخاب این شرکت در سبد سرمایه گذاری خود اعلام نموده است.

به نقل از روابط عمومی حرکت اول، جزییات دقیقتر این سرمایه گذاری، در نشست خبری، پس از کاهش محدودیتهای کرونایی، اعلام خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد