اپلیکیشن اسنپ به سرویس امنیت سفر مجهز شد

۹۹/۱۲/۵

تاکسی اینترنتی اسنپ با هدف تامین امنیت کاربران مسافر برای اپلیکیشن خود سرویس امنیت سفر را در نظر گرفت. در ادامه با قابلیت‌های این سرویس جدید اپلیکیشن اسنپ آشنا می‌شویم. سرویس امنیت سفر با هدف تامین امنیت کاربران مسافر به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد. کاربران به کمک این سرویس می‌توانند از قابلیت‌هایی چون امکان تماس […]

تاکسی اینترنتی اسنپ با هدف تامین امنیت کاربران مسافر برای اپلیکیشن خود سرویس امنیت سفر را در نظر گرفت. در ادامه با قابلیت‌های این سرویس جدید اپلیکیشن اسنپ آشنا می‌شویم.

سرویس امنیت سفر با هدف تامین امنیت کاربران مسافر به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد. کاربران به کمک این سرویس می‌توانند از قابلیت‌هایی چون امکان تماس مستقیم با تیم ویژه امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی زنده و تماس مستقیم با اورژانس بهره‌مند شوند. روابط عمومی اسنپ اعلام کرد این نخستین نسخه از سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن اسنپ محسوب می‌شود که با وجود امکانات قبلی این تاکسی اینترنتی برای تامین امنیت کاربران، ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. همچنین این سرویس در آینده کامل‌تر خواهد شد.

روابط عمومی اسنپ در خصوص سرویس امنیت سفر عنوان کرد:

امنیت سفر همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اسنپ بوده و برای تامین آن یک تیم متخصص در واحد امنیت سفر این سامانه به صورت ۲۴ساعته در هفت‌روز هفته از کاربران راننده و مسافر پشتیبانی می‌کند. سرویس امنیت سفر اسنپ با هدف برقراری ارتباطی مستقیم و بدون واسطه با این تیم برای تمامی کاربران مسافر راه‌اندازی شده و در ماه‌های آتی با امکانات بیشتری به‌روز خواهد شد.

قابلیت‌های سرویس امنیت سفر اسنپ

سرویس امنیت‌سفر با علامت یک سپر آبی‌رنگ در سمت چپ نقشه ظاهر خواهد شد. همچنین این سرویس تمام اقدامات و امکانات امنیتی اسنپ را به صورت متمرکز شامل می‌شود. اگر در زمان سفر وارد این قسمت شوید، برای آموزش استفاده از امکانات آن راهنمایی‌های لازم از جمله دانستنی‌های مهم امنیتی، امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی، تماس با تیم امنیت سفر و تماس مستقیم با اورژانس را مشاهده خواهید کرد.

دانستنی‌های مهم امنیتی

بخش دانستنی‌های مهم امنیتی به ۳ سوال کاربران نظیر روند تائید صلاحیت رانندگان در اسنپ به چه شکل انجام می‌شود، گزینه‌ی عدم رعایت حریم شخصی چه تاثیری بر امنیت سفرها خواهد داشت و مهم‌تر از همه اسنپ برای امنیت کاربران خود تا به حال چه اقداماتی انجام داده است، پاسخ می‌دهد.

همچنین در این بخش نکاتی را به کاربران اعلام می‌کند که با رعایت آنها می‌توانند سفر امن‌تری را تجربه کنند. از این نکات می‌توان به مخفی کردن شماره موبایل با استفاده از قابلیت «تماس امن»، به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی زنده از طریق اپلیکیشن با دوستان و خانواده و همچنین تطبیق دادن مشخصات خودرو و راننده پیش از آغاز سفر اشاره کرد.

تماس با تیم امنیت سفر

کاربران می‌توانند با استفاده از گزینه تماس با تیم امنیت سفر در موارد اضطراری به سرعت با این تیم تماس برقرار کنند. روابط عمومی اسنپ در توضیح این امکان عنوان کرد:

این امکان فقط برای گزارش موارد اضطراری در اپلیکیشن طراحی شده است. در صورتی که کاربران هنگام سفر به هر دلیل احساس عدم امنیت کنند توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی با تیم امنیت‌سفر اسنپ تماس بگیرند. تشخیص اضطراری بودن موقعیت به عهده‌ی خود کاربران است و در صورت نیاز به مداخله‌‌ی سریع پشتیبانی با استفاده از این گزینه می‌توانند مستقیم با تیم تماس بگیرند. برای رعایت حقوق افرادی که ممکن است در شرایط اضطراری باشند اکیدا به کاربران توصیه می‌کنیم که موارد غیر اضطراری خود را مثل همیشه از طریق خطوط تلفنی پشتیبانی با اسنپ در میان بگذارند.

تماس با اورژانس

تماس با اورژانس یکی دیگر از امکانات این سرویس محسوب می‌شود که کاربران در حال حاضر می‌توانند در صورت نیاز از طریق اپلیکیشن اسنپ به سرعت اورژانس را مطلع کنند. همچنان توصیه می‌شود که بروز حوادث در حین سفر به تیم امنیت سفر نیز اطلاع داده شود تا امکان پشتیبانی‌های بعدی برای اسنپ امکان‌پذیر باشد. طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، در مرحله‌ی بعدی، امکان ارسال لوکیشن دقیق به مرکز اورژانس به این سرویس نیز اضافه می‌شود.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد