آغاز همکاری «شیپور» و «همراه مکانیک»

۹۸/۰۲/۲۵

دیشب در مراسمی با حضور خبرنگاران، رضا اربابیان مدیرعامل شیپور از آغاز همکاری شیپور با همراه مکانیک خبر داد. در نتیجه این همکاری، کاربران شیپور می توانند از خدمات کارشناسی و قیمت گذاری خودروها استفاده کرده و با آگاهی و اطمینان بیشتری اقدام به خرید و فروش خودرو نمایند. در این مراسم همچنین توضیحاتی در […]

دیشب در مراسمی با حضور خبرنگاران، رضا اربابیان مدیرعامل شیپور از آغاز همکاری شیپور با همراه مکانیک خبر داد. در نتیجه این همکاری، کاربران شیپور می توانند از خدمات کارشناسی و قیمت گذاری خودروها استفاده کرده و با آگاهی و اطمینان بیشتری اقدام به خرید و فروش خودرو نمایند.

در این مراسم همچنین توضیحاتی در مورد تغییرات جدید بخش خودروی شیپور ارائه شد. این تغییرات که مهمترین آن ها را در تصویر مشاهده می‌کنید، با هدف رفع مشکلات اخیر قیمت گذاری و کاهش تاثیرگذاری دلال ها در بازار خودرو انجام می شود.

مهمترین تغییراتی که در جریان این همکاری در بخش خودروی شیپور اتفاق می افتد، به شرح زیر است:

محدود شدن بازه قیمت گذاری خودروها
طبق مصوبه جدید اتحادیه خرید و فروش خودرو، محدوده قیمت گذاری خودروها توسط اتحادیه اعلام شده و فروشندگان نمی‌توانند قیمت بالاتر از سقف تعیین شده اعلام کنند.

برچسب گذاری هوشمند قیمت خودروها
شیپور با توجه به قیمت‌های کارشناسی شده خودروها، قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان را برچسب گذاری خواهد کرد. این برچسب‌ها شامل موارد زیر می باشد:
قیمت بالا | قیمت مناسب | قیمت خوب | قیمت عالی

ارائه خدمات کارشناسی و ارزیابی خودرو
فروشندگان می توانند در سایت شیپور درخواست خدمات کارشناسی ارائه کنند. در این صورت کارشناسان همراه مکانیک با مراجعه به محل اقدام به ارزیابی خودرو نموده و تاییدیه همراه مکانیک روی آگهی فروش درج می شود تا خریداران از صحت ادعاهای فروشنده اطمینان حاصل کنند.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد