سرمایه‌گذاری 1.9 میلیارد تومانی صندوق سرمایه گذاری جسورانه پارتیان در استارتاپ نانوواچ

۹۹/۱۲/۱۸

نانوواچ یک راهکار منابع انسانی پیشرفته برای ثبت و مدیریت حضور و غیاب، مرخصی، مأموریت و تعریف انواع شیفت های کاری کارمندان از طریق اپلیکیشن، وب و دستگاه است که برای شرکت ها، هم در شرایط عادی و هم در شرایط دورکاری مناسب می باشد. این مجموعه فرآیند تحقیق و توسعه اولیه خود را از […]

نانوواچ یک راهکار منابع انسانی پیشرفته برای ثبت و مدیریت حضور و غیاب، مرخصی، مأموریت و تعریف انواع شیفت های کاری کارمندان از طریق اپلیکیشن، وب و دستگاه است که برای شرکت ها، هم در شرایط عادی و هم در شرایط دورکاری مناسب می باشد. این مجموعه فرآیند تحقیق و توسعه اولیه خود را از سال 95 آغاز و محصول اولیه خود را در سال 98 به بازار عرضه کرد. نانوواچ در چند ماه اخیر به رشد متوسط ماهیانه 40 درصدی تعداد کاربران دست یافته و برای توسعه محصول و نفوذ بازار اقدام به جذب سرمایه کرده است. این استارتاپ در نهایت توانسته از صندوق سرمایه گذاری جسورانه پارتیان به مبلغ 1.9 میلیارتومان سرمایه جذب کند.

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان، با مدیریت شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، فعالیت رسمی خود را از مهر ماه 1398 و پس از کسب مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار کشور آغاز نموده است. دانش و تجربه متراکم در شرکت پارت و سایر شرکای صندوق در حوزه فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، مالی، بورس، بانک و پرداخت، اکنون در دسترس استارتاپ‌ها است.

این صندوق در مراحل اولیه و میانی رشد استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری می‌کند. مبلغ سرمایه‌گذاری بسته به مرحله رشد و نیاز استارتاپ، می‌تواند از پانصد میلیون تا پنج میلیارد تومان باشد و برای مبالغ بیشتر، راهکار سرمایه گذاری مشترک هم وجود دارد.

ترکیب فناوری هوش مصنوعی با نانوواچ در آینده نزدیک، تجربه متفاوتی از خدمات سازمانی و منابع انسانی برای سازمان ها خلق خواهد کرد. این آغاز تحول در نرم افزارهای سازمانی است.

 

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد