گزارش «بررسی سرمایه‌گذاری‌های پامگرنت در ایران»

۹۸/۰۴/۲۴

شرکت پامگرنت در سال 2014 در کشور سوئد تاسیس شد. این شرکت از همان زمان  اقدام به سرمایه‌گذاری در اقتصاد ایران، به ویژه اکوسیستم استارتاپی ایران نمود. سرمایه گذاران اصلی این شرکت از سوئد، بریتانیا، سوئیس، اتریش و کشورهای اروپای شرقی و مرکزی هستند. سبد سرمایه گذاری پامگرنت تماما شرکت‌هایی هستند که در داخل ایران […]

شرکت پامگرنت در سال 2014 در کشور سوئد تاسیس شد. این شرکت از همان زمان  اقدام به سرمایه‌گذاری در اقتصاد ایران، به ویژه اکوسیستم استارتاپی ایران نمود. سرمایه گذاران اصلی این شرکت از سوئد، بریتانیا، سوئیس، اتریش و کشورهای اروپای شرقی و مرکزی هستند.

سبد سرمایه گذاری پامگرنت تماما شرکت‌هایی هستند که در داخل ایران فعالیت می‌کنند. سرآوا (سرمایه‌گذار دیجیکالا و کافه بازار) و شیپور مهمترین سرمایه‌گذاری‌های پامگرنت در ایران هستند. طبق آخرین گزارش این شرکت در 30 آوریل 2019، مجموع دارایی‌های آن معادل 108 میلیون یورو بوده است.

معرفی گزارش

در این گزارش آمارهای ارائه شده در گزارش‌های دوره ای پامگرنت توسط تیم راستا ترجمه و تحلیل شده است. برای اعتبارسنجی و تطبیق دقیق داده‌ها، تمامی گزارش های دوره ای پامگرنت از سال 2014 تا 2019 مورد بررسی قرار گرفته است. آمارهای کمیابی از ارزشگذاری، تعداد مشتریان، آمار فروش و … در مورد استارتاپ‌هایی همچون دیجی کالا، علی بابا، شیپور و … در این گزارش ارائه شده است.

آمار فروش و سفارش دیجی کالا
ارزشگذاری استارتاپ شیپور

محتوای گزارش

شرکت‌هایی که وضعیت عملکرد آن‌ها در این گزارش ارائه شده به شرح زیر می باشند:

  • شرکت نوین اندیشان سرآوا پارس (سرمایه گذار دیجی کالا و کافه بازار)
  • دیجی کالا
  • کافه بازار
  • هلدینگ توشا ( علی بابا، جاباما و زورق)
  • شیپور
  • نوار
  • باهمتا


فایل کامل گزارش در لینک زیر قابل دریافت است:
گزارش بررسی سرمایه گذاری‌های پامگرنت در ایران

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد