نقشه شتابدهنده ها در ایران (نسخه دوم)

۰۰/۰۷/۱۷

آذر ماه سال گذشته بود که بالاخره بعد از ساعت ها تحقیق و طراحی موفق به انتشار نسخه اول نقشه شتابدهنده ها شدیم و با استقبال خوب از جانب شما مواجه شدیم، امسال با فرا رسیدن پاییز تصمیم گرفتیم تا اطلاعات این نقشه را هم، به روز رسانی کنیم و این کار را با تدوین […]

آذر ماه سال گذشته بود که بالاخره بعد از ساعت ها تحقیق و طراحی موفق به انتشار نسخه اول نقشه شتابدهنده ها شدیم و با استقبال خوب از جانب شما مواجه شدیم، امسال با فرا رسیدن پاییز تصمیم گرفتیم تا اطلاعات این نقشه را هم، به روز رسانی کنیم و این کار را با تدوین و انتشار نسخه دوم نقشه شتابدهنده ها انجام دادیم و اکنون نسخه دوم این نقشه که حاصل ساعت‌ها تحقیق و تلاش تیم راستا است دراختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

ویژگی های این نسخه

  • امکان دسترسی آنلاین
  • به روز رسانی فصلی به صورت آنلاین
  • امکان دسترسی به صورت آفلاین ( فایل پی دی اف )
  • لینک دهی به شتاب دهنده ها و استارتاپ ها

درباره نقشه

در صفحه اول این نقشه نام بیش از 80 شتابدهنده‌ داخلی براساس نوع فعالیت‌شان دسته بندی شده و نشان داده شده است.
در صفحات بعدی نیز پروفایل هر یک از این شتابدهنده ها که شامل اطلاعاتی از قبیل سال تاسیس، محل و حوزه فعالیت، تعداد سرمایه گذاری ها به همراه سبد سرمایه گذاری آورده شده است. این پروفایل ها به صورت دوره ای توسط تیم راستا آپدیت خواهد شد. ضمنا نسخه جدید به دو صورت آنلاین و pdf در دسترس خواهد بود.
به دلیل حجم بالای اطلاعات، ممکن است در هنگام باز کردن نسخه آنلاین با کمی مشکل مواجه شوید(به خصوص کاربرانی که از تلفن همراه استفاده می کنند). برای رفع این مشکل نیاز است تا صفحه را رفرش کنید.
تمام حقوق مادی و معنوی این گزارش متعلق گروه پژوهشی راستا است و انتشار این گزارش با ذکر منبع باعث خشنودی ما است.

 

برای مشاهده نسخه آنلاین نقشه شتابدهنده ها کلیک کنید.

برای دانلود نسخه PDF نقشه شتابدهنده ها کلیک کنید.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد