هدف ایجاد مرکز نوآوری آو چیست؟

۹۷/۱۱/۱۱

مجموعه dna union با سابقه ای طولانی در زمینه تبلیغات، مارکتینگ و تحقیقات بازار، هفته گذشته با همکاری شتابدهنده مپس اقدام به تاسیس مرکز نوآوری آو نمود. هلدینگ dna union سال هاست که از طریق شرکت های زیرمجموعه اقدام به ارائه خدمات «تبلیغات، بازاریابی و تحقیقات بازار» به کسب وکارها می کند. dna union مدعی […]

مجموعه dna union با سابقه ای طولانی در زمینه تبلیغات، مارکتینگ و تحقیقات بازار، هفته گذشته با همکاری شتابدهنده مپس اقدام به تاسیس مرکز نوآوری آو نمود.

هلدینگ dna union سال هاست که از طریق شرکت های زیرمجموعه اقدام به ارائه خدمات «تبلیغات، بازاریابی و تحقیقات بازار» به کسب وکارها می کند. dna union مدعی است که همواره به دنبال راهکارهای نوین بازاریابی و تبلیغات بوده و سعی بر استفاده از تکنولوژی روز برای بهبود روش های بازاریابی داشته است. در همین راستا مرکز نوآوری آو با هدف شناسایی استارتاپ های مستعد در زمینه تبلیغات، بازاریابی و تحقیقات بازار راه اندازی شده است و dna union قصد دارد با استفاده از ظرفیت استارتاپ های نوآور، سبد خدمات قابل ارائه خود را توسعه دهد.

شرکت های زیرمجموعه dnaunion

مشارکت شتابدهنده مپس با مرکز نوآوری آو هم به این صورت است که مرکز نوآوری آو استارتاپ های مستعد با موضوعات مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را حمایت می کند و شتابدهنده مپس نیز در حوزه تکنولوژی به مرکز نوآوری آو خدمات ارائه می کند.
بنابراین به طور خلاصه می توان گفت مرکز نوآوری آو یک شتابدهنده تخصصی در حوزه تبلیغات و مارکتینگ است. مزایای این شتابدهنده برای کسب وکارها، امکان استفاده از تخصص و تجربه مدیران dna union در حوزه مارکتینگ و ارتباط با از شبکه مشتریان dna union می باشد.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد