شروع معاملات صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه با نماد “ونچر”

۹۹/۰۵/۲۲

گروه مالی فیروزه اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نموده است؛ این صندوق که پذیره‌نویسی آن در بهمن‌ماه سال گذشته شروع شد، اکنون در مرحله شروع معاملات نماد میباشد. صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه با نماد ”ونچر“ با سرمایه‌ ۵۰ میلیارد تومانی در سه سال آتی اقدام به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تکنولوژی محور ایرانی بدون تمرکز […]

گروه مالی فیروزه اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نموده است؛ این صندوق که پذیره‌نویسی آن در بهمن‌ماه سال گذشته شروع شد، اکنون در مرحله شروع معاملات نماد میباشد.
صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه با نماد ”ونچر“ با سرمایه‌ ۵۰ میلیارد تومانی در سه سال آتی اقدام به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تکنولوژی محور ایرانی بدون تمرکز بر صنعت خاص خواهد کرد.
سابقه سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه مالی فیروزه در بخش اینترنت و اقتصاد دیجیتال به اوایل دهه نود و همگام با توسعه زیرساخت‌های ملی در حوزه اینترنت کشور باز می‌گردد. گروه مالی فیروزه در کارنامه خود سرمایه‌گذاری‌ در استارتاپ‌هایی همچون شیپور، الوپیک، داستان‌من و همچنین شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا (به‌عنوان مؤسس) و شتابدهنده آواتک را نیز دارد.

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه

اطلاعات و ضوابطی که این صندوق بر اساس این مفاد فعالیت خواهد کرد در اساسنامه و امیدنامه آن درج شده است که موارد فوق‌الذکر از طریق نشانی http://firouzehvcfund.com در دسترس عموم می‌باشد. لازم به ذکر است با توجه به قرارداشتن صندوق در مرحله تادیه ۱۰ درصدی، واحدهای خریداری شده در این مرحله تنها دربردارنده ۱۰ درصد از تعهد کلی سرمایه‌گذاری می‌باشند و سهامدارانی که اقدام به خریداری این واحد‌ها می‌کنند می‌بایست در مرحله‌های آتی تادیه در سه سال آینده نسبت به پرداخت ۳ قسط ۳۰ درصدی دیگر در بازه‌های ۱۰ ماهه اقدام نمایند.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد