تغییرات و خبرهای خوب از شرکت آسان پرداخت

۹۹/۰۵/۴

شرکت آسان پرداخت در آخرین روزهای تیرماه ۹۹  نشست خبری با حضور مهدی شهیدی، رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت و با حضور جمعی از معاونان و خبرنگاران برگزار کرد. در این نشست مهدی شهیدی، رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت اعلام کرد: بعد از ۹ سال مدیرعامل آپ تغییر می کند و محمدرضا اسکندریون معاون عملیات آپ به‌عنوان مدیرعامل جدید […]

شرکت آسان پرداخت در آخرین روزهای تیرماه ۹۹  نشست خبری با حضور مهدی شهیدی، رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت و با حضور جمعی از معاونان و خبرنگاران برگزار کرد.

در این نشست مهدی شهیدی، رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت اعلام کرد:

بعد از ۹ سال مدیرعامل آپ تغییر می کند و محمدرضا اسکندریون معاون عملیات آپ به‌عنوان مدیرعامل جدید آپ انتخاب شده است.

وی همچنان درباره تحولات شرکت آسان پرداخت در بورس ، اظهارداشت: احراز هویت غیرحضوری سجام به زودی توسط آپ ارائه می‌شود و تمام کاربران اپلیکیشن آپ از این سرویس بهره خواهند برد، همچنین می توان امیدوار بود از این سرویس علاوه بر بازار سرمایه در افتتاح حسابی بانکی و سایر سرویس‌ها هم استفاده شود.

شهیدی با اشاره به فعالیت جدید آپ، از همکاری این شرکت با هلدینگ رسانه ای پارسینه خبر داد و اعلام کرد: به زودی گزینه «پارسی خبر» در اپلیکیشن آپ رونمایی خواهد شد.

رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت در ادامه سرویس مارکت‌پلیس‌ آپ در خصوص فرایند اعتمادسازی خریداران از این بازار را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: روش ما این است که پولی که از مشتری گرفته می‌شود، نزد آپ می‌ماند و ۲۱ روز بعد از تحویل محصول به خریدار، در صورت عدم شکایت خریدار پول به فروشنده پرداخت می‌شود.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد