صدور اولین مجوز برای انتشار برنامه از طریق رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر

۹۹/۰۷/۱۰

سه برنامه «هم‌رفیق»، «دیرین دیرین»، «واسخندیش» در اولین جلسه شورای انتشار محتوای حرفه‌ای مجوز انتشار از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر را دریافت کردند. این مجوزها از اولین سری مجوزهایی است که قرار است از این پس برای محتوای حرفه‌ای قابل انتشار در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر صادر شود. شواری انتشار محتوای حرفه‌ای به […]

سه برنامه «هم‌رفیق»، «دیرین دیرین»، «واسخندیش» در اولین جلسه شورای انتشار محتوای حرفه‌ای مجوز انتشار از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر را دریافت کردند.

این مجوزها از اولین سری مجوزهایی است که قرار است از این پس برای محتوای حرفه‌ای قابل انتشار در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر صادر شود.

شواری انتشار محتوای حرفه‌ای به منظور صدور مجوز انتشار برای محتواهای حرفه‌ای از طریق رسانه‌های صوت و تصویر تشکیل شده است؛ این شورا وظیفه بررسی محتوای حرفه ای به منظور انتشار از طریق بسترهای پخش محتوا در فضای مجازی را بر عهده دارد. ۳ نفر از اعضای این شورا اعضای حقوقی ساترا و ۵ نفر نیز کارشناسان و افراد حقیقی فعال در این بازار است.

بر این اساس برنامه «هم‌رفیق» به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی‌پور از رسانه نماوا، برنامه «واسخندیش» (وایستا، بخند، بیندیش) به تهیه‌کنندگی سعید شهبازی و سیروس ذوالفقاریان برای پخش از رسانه فیلمناب و همچنین انیمیشن «دیرین‌دیرین» نیز به تهیه‌کنندگی محمد ابوالحسنی مجوز انتشار در رسانه‌های فیلیمو و نماوا را دریافت کرد.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد