دیما به شبکه‌ی جهانی آژانس‌های تبلیغاتی لوکال پلنت پیوست

۰۱/۱۱/۱۹

دیما به عنوان عضو جدید لوکال پلنت، با هدف برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات ۳۶۰ درجه‌ای شرکت‌های صادرکننده‌ی ایرانی به این شبکه‌ی گسترده‌ی جهانی آژانس‌های تبلیغاتی پیوست. از این به بعد فعالیت‌های دیما در عرصه‌ی بین‌المللی با عنوان “لوکال پلنت ایران” انجام خواهد شد. لوکال پلنت، بزرگ‌ترین شبکه‌ی آژانس‌های تبلیغاتی مستقل در جهان است که بیش از ۶۰ […]

دیما به عنوان عضو جدید لوکال پلنت، با هدف برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات ۳۶۰ درجه‌ای شرکت‌های صادرکننده‌ی ایرانی به این شبکه‌ی گسترده‌ی جهانی آژانس‌های تبلیغاتی پیوست. از این به بعد فعالیت‌های دیما در عرصه‌ی بین‌المللی با عنوان “لوکال پلنت ایران” انجام خواهد شد.

لوکال پلنت، بزرگ‌ترین شبکه‌ی آژانس‌های تبلیغاتی مستقل در جهان است که بیش از ۶۰ عضو دارد و در بیش از ۸۵ کشور جهان فعالیت می‌کند. پیوستن دیما به لوکال پلنت، فرصت‌های بی‌نظیری را برای برندهای صادرکننده‌ی ایرانی در بازارهای جهانی به همراه خواهد داشت.

با کمک این شبکه‌ی تبلیغاتی، دیما طرف حساب شرکت‌های ایرانی صادرکننده خواهد بود و اجرای تبلیغات را با بهترین آژانس‌های تبلیغاتی عضو لوکال پلنت در کشورهای مختلف پیش خواهد برد. در این فرایند، تبلیغات برندها در هر کشور توسط بهترین آژانس تبلیغاتی محلی اجرا و از طریق دیما برنامه‌ریزی و مدیریت خواهد شد.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد