حمایت چند میلیون دلاری از استارت‌آپ های آب‌وهوا در نیویورک

۹۹/۰۹/۱۵

نیویورک با حمایت ماساچوست، یک برنامه ۱۰ میلیون دلاری برای حمایت از استارتاپ‌های فناوری آب‌وهوا راه اندازی می‌کند. اداره تحقیق و توسعه انرژی ایالت نیویورک (NYSERDA) در حال ارائه یک برنامه به ارزش ۱۰ میلیون دلار با هدف حمایت از استارتاپ‌های فناوری آب‌وهوا است. این در حالی است که اقتصاد ایالات متحده تحت تاثیر بیماری کرونا بسیار […]

نیویورک با حمایت ماساچوست، یک برنامه ۱۰ میلیون دلاری برای حمایت از استارتاپ‌های فناوری آب‌وهوا راه اندازی می‌کند.

اداره تحقیق و توسعه انرژی ایالت نیویورک (NYSERDA) در حال ارائه یک برنامه به ارزش ۱۰ میلیون دلار با هدف حمایت از استارتاپ‌های فناوری آب‌وهوا است. این در حالی است که اقتصاد ایالات متحده تحت تاثیر بیماری کرونا بسیار آسیب دیده است. در اوایل سال جاری، مرکز انرژی پاک ماساچوست (MassCEC) برنامه مشابهی را ارائه داد که ۱/۹ میلیون دلار به هشت شرکت فن‌آوری پاک ارائه می‌داد. استیو پایک، مدیرعامل MassCEC، در توضیح چگونگی این ایده گفت: از آنجا که اقتصاد دچار دگرگونی شد، ما نیز در مورد شرکت‌هایی که در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده بودیم نگرانی داشتیم و باید به این فکر می‌کردیم که چگونه می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم تا از این بیماری همه گیر عبور کنند.

به گفته کارمایکل رابرتز مسئول موسسه BEV، برنامه MassCEC را راهی عالی برای شرکت وی برای کمک به سرمایه مورد نیاز برای شرکت‌های در حال ظهور فن‌آوری پاک فراهم کرده‌است. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ماه گذشته دریافت‌کنندگان بودجه برنامه BRIDGES  ماه گذشته اعلام شد که این به BEV فرصت داد تا این مشاغل را برای سرمایه گذاری مستقیم ارزیابی کند.

حمایت از محصولات و خدمات انرژی پاک

برنامه BRIDGES از شرکت‌هایی پشتیبانی می‌کند که نسل بعدی محصولات و خدمات انرژی پاک را تولید می‌کنند که به ماساچوست و سایر ایالت‌ها کمک می‌کند تا اهداف مدنظر خود را سریعتر و با هزینه کمتری نسبت به فناوری‌ها و مدل‌های خدمات موجود در بازار تحقق بخشند. جان لوچنر، معاون رئیس نوآوری در NYSERDA گفت: به عنوان ابزاری برای تامین بودجه، برنامه استارت‌آپ‌ها را گسترش می‌دهد. به طور معمول، اگر یک استارت آپ یک ارزش افزوده تولید کند به سرعت در دسترس و جریان نقدی قرار نمی‌گیرد، بلکه به حقوق صاحبان سهام تبدیل می‌شود. برعکس، اگر استارت آپ سرمایه نقدی کافی ایجاد کند، می‌تواند به عنوان پول نقد عرضه شود.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد