بامیلو به پایان راه خود رسید

۹۸/۰۲/۲۲

از دیروز برند بامیلو رسما فعالیت خود را متوقف کرد و کاربران با مراجعه به این سایت، به سایت «اسنپ مارکت» منتقل می شوند! 30 بهمن سال گذشته خبر تعدیل نیروی بامیلو در فضای مجازی منتشر شد و این شرکت طی بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل شرایط اقتصادی ناچار به کوچک کردن تیم […]

از دیروز برند بامیلو رسما فعالیت خود را متوقف کرد و کاربران با مراجعه به این سایت، به سایت «اسنپ مارکت» منتقل می شوند!
30 بهمن سال گذشته خبر تعدیل نیروی بامیلو در فضای مجازی منتشر شد و این شرکت طی بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل شرایط اقتصادی ناچار به کوچک کردن تیم خود می باشد. همچنین در این بیانیه گفته شد که بامیلو تعطیل نخواهد شد و با تیم کوچکتر بر حوزه FMCG یا کالاهای سوپرمارکتی تمرکز خواهد کرد. این خبر در آن زمان بسیاری را متعجب کرد. چرا که بامیلو طبق آمارهایی که توسط خود این مجموعه ارائه می شد روند رو به رشدی داشت و حتی مدیران این مجموعه ادعا کردند که در حراجمعه 97 رکورد فروش آنلاین در ایران توسط بامیلو شکسته شد!
به هر حال گمانه زنی ها در مورد آینده بامیلو در همین نقطه متوقف شده و ظاهرا این برند برای همیشه به کار خود پایان داده است.
البته اگر فرض کنیم سیاست مدیران IIG این بوده که بامیلو فقط در حوزه FMCG فعالیت کند، طبیعتا حذف این برند و یا ادغام آن با اسنپ مارکت قابل پیش بینی بود. چرا که برند اصلی IIG در حوزه FMCG اسنپ مارکت بوده است.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد