الوپیک در مسیر تبدیل شدن به Go-Jek ایران

۹۷/۱۲/۲۰

الوپیک در نسخه جدید اپلیکیشن خود از سرویس های آینده این استارتاپ رونمایی کرد. به جز تاکسی و پیک، سایر سرویس های این محصول در حال حاضر فعال نیستند اما این اقدام نوعی حرکت تبلیغاتی برای معرفی سرویس های آینده این محصول می باشد. مهدی نایبی مدیرعامل الوپیک در همین رابطه می‌گوید: «در سرویس الوفود […]

الوپیک در نسخه جدید اپلیکیشن خود از سرویس های آینده این استارتاپ رونمایی کرد. به جز تاکسی و پیک، سایر سرویس های این محصول در حال حاضر فعال نیستند اما این اقدام نوعی حرکت تبلیغاتی برای معرفی سرویس های آینده این محصول می باشد.

مهدی نایبی مدیرعامل الوپیک در همین رابطه می‌گوید: «در سرویس الوفود با بازیگران عرصه سرویس آنلاین سفارش غذا وارد مذاکره شده‌ایم.» او همچنین شایعات مذاکرات با استارت‌آپ «ریحون» را تایید می‌کند ولی می‌گوید هنوز این مذاکرات به مرحله نهایی نرسیده است: «در نهایت قطعا با یکی از مجموعه‌های حاضر وارد کار خواهیم شد و در صورت تحقق این موضوع، برند مذکور تبدیل به الوفود خواهد شد و کل فرایند در سیستم ما رخ خواهد داد.»

صفحه جدید سوپراپ الوپیک

پیش از این گفته می شد الگوی الوپیک استارتاپ اندونزیایی Go-Jek می باشد. این استارتاپ نیز با ارائه خدمات پیک موتوری کار خود را آغاز کرد و به تدریج سایر خدمات On-demand را نیز به محصول خود اضافه کرد.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد