استارتاپ‌ها به کمک کادر درمان می آیند

۹۹/۰۴/۸

کمتر از دو ماه پیش مجموعه هزاردستان متعهد شد در راستای مسئولیت اجتماعی و برای کمک به کادر درمان ۱۰ دستگاه ونتیلاتور بیمارستانی برای بیمارستان‌هایی که بیشترین نیاز را به آن داشتند تهیه کند. هفته گذشته چهار دستگاه از این تجهیزات تحویل بیمارستان‌های تهران و سنندج شد در تهران یک دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام […]

کمتر از دو ماه پیش مجموعه هزاردستان متعهد شد در راستای مسئولیت اجتماعی و برای کمک به کادر درمان ۱۰ دستگاه ونتیلاتور بیمارستانی برای بیمارستان‌هایی که بیشترین نیاز را به آن داشتند تهیه کند.

هفته گذشته چهار دستگاه از این تجهیزات تحویل بیمارستان‌های تهران و سنندج شد

در تهران یک دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام حسین و یک دستگاه دیگر به بیمارستان بهارلو اهدا شد. در سنندج هم به هر کدام از بیمارستان‌های بعثت و توحید یک دستگاه ونتیلاتور اهدا شده است. ونتیلاتور یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌ها برای درمان بیماران بدحالی است که به خاطر کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند. مجموعه کافه بازار و دیوار اواسط اردیبهشت‌ماه نیز یک دستگاه ویدئو برونکوسکوپ به بیمارستان امیراعلم اهدا کرد و یک هفته پیش از آن هم یک دستگاه لارنگ‌اسکوپ به بیمارستان امام‌خمینی(ره) تحویل داده بود.

هلدینگ هزاردستان (کافه‌بازار، دیوار و بلد) اعلام کرد برای یاری کادر درمان در دو هفته آینده ۶ دستگاه دیگر تحویل بیمارستان‌های استان‌های خوزستان و سیستان‌وبلوچستان خواهد شد. این ۶ ونتیلاتور در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، خاش، آبادان و بهبهان به بیمارستان‌های دولتی تحویل داده خواهد شد.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد