بستر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به بورس فراهم شد

۹۹/۰۷/۲۲

پارک فناوری پردیس بستر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به بورس را فراهم می‌کند. سمینار «ابزارها و فرصت‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه» در پارک فناوری پردیس برگزار شد. در این سمینار حمایت‌های پارک فناوری پردیس از شرکت‌های عضو برای ورود به بازارهای سرمایه تشریح شد. هدف اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری […]

پارک فناوری پردیس بستر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به بورس را فراهم می‌کند.

سمینار «ابزارها و فرصت‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه» در پارک فناوری پردیس برگزار شد. در این سمینار حمایت‌های پارک فناوری پردیس از شرکت‌های عضو برای ورود به بازارهای سرمایه تشریح شد.

هدف اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس از برگزاری این سمینار، آشنایی شرکت‌های بالغ پارک با بازارهای مختلف بورس و فرابورس بود.
در این نشست که با حضور مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار شد، حمایت‌های پارک از دانش‌بنیان ها در راستای حضور در بازارهای سرمایه اعلام شد.

این حمایت‌ها شامل آموزش شرکت‌ها برای ورود به بازار سرمایه و همینطور همکاری پارک با ۴ شرکت مشاور عرضه -در جهت حضور شرکت ها در این بازارها- می‌شود.

شرکت‎های علاقه‌مند به استفاده از فرصت‌های فراهم شده توسط پارک فناوری پردیس برای ورود به بازارهای سرمایه می توانند از این به بعد در این راستا اقدام کنند.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد