ابر آروان بازه‌ زمانی حمایت از استارتاپ‌ها را افزایش داد

۹۹/۰۹/۱۱

ابر آروان که تا پیش از این در یک‌سال نخست فعالیت استارتاپ‌ها به آن‌ها خدمات زیرساختی رایگان ارائه می‌کرد، با توجه به کرونا و آسیب‌پذیری کسب‌وکارها، این بازه‌ی زمانی را به دو سال افزایش داد. روابط عمومی ابر آروان با انتشار گزارشی همچنین اعلام کرد استارتاپ‌هایی که از سمت شتاب‌دهنده‌ها به این شرکت معرفی می‌شوند، […]

ابر آروان که تا پیش از این در یک‌سال نخست فعالیت استارتاپ‌ها به آن‌ها خدمات زیرساختی رایگان ارائه می‌کرد، با توجه به کرونا و آسیب‌پذیری کسب‌وکارها، این بازه‌ی زمانی را به دو سال افزایش داد.

روابط عمومی ابر آروان با انتشار گزارشی همچنین اعلام کرد استارتاپ‌هایی که از سمت شتاب‌دهنده‌ها به این شرکت معرفی می‌شوند، می‌توانند براساس تفاهم‌نامه‌ی امضا شده با ابر آروان تا یک‌سال آینده با ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف از همه یا یکی از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری و خدمات ویدیو و پخش زنده استفاده کنند. ابر آروان همچنین تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی ریاست جمهوری امضا کرده تا به واسطه آن بتواند به تیم‌های نوآفرین تسهیلات رایگان و ویژه ارائه کند.

جزئیات طرح

به گفته روابط عمومی ابرآروان، «توانمندسازی» یکی از پنج ارزش کلیدی این شرکت است و همان‌طور که خود ابر آروان هم در ابتدای راه خود یک استارتاپ نوپا بود و با کمک دیگران به نقطه‌ی امروز رسید، امروز تلاش می‌کند به سهم خود به تقویت اکوسیستم فناوری ایران کمک کند. از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ استارتاپ در قالب این طرح‌های حمایتی از خدمات ابر آروان به رایگان یا با تخفیف‌ بالا استفاده کرده‌اند.

براساس تفاهم‌نامه‌ ابرآروان با شتاب‌دهنده‌ها، در حال حاضر، استارتاپ‌ها می‌توانند از طریق شتاب‌دهنده‌های پارادایس هاب، تریگ‌آپ، خانه‌ نوآوری، دیموند، فینووا، تیوان، امید و فضای کار اشتراکی باکس یا سامانه‌ نوآفرین، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، از این خدمات بهره‌مند شوند.

ابرآروان در ابتدای سال جاری نیز گزارشی در مورد حمایت‌های خود نسبت به استارتاپ‌ها منتشر کرده و در آن اعلام کرده بود که سعی داشته تا در شرایط کنونی بتواند در کنار تیم‌های نوپا قرار بگیرد. شرح کاملی از این گزارش و اقدامات گذشته ابرآروان در راستای حمایت از تیم‌های نوپا را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد