سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای کارآفرینی بانوان

۹۹/۱۲/۱۵

رویداد سرمایه گذاری استارتاپی بانوان سکوی پرتاب مانا با ۱۳ تیم برگزیده و ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی به کار خود پایان داد. در این رویداد ۳۲۱ طرح استارتاپی از سراسر کشور دریافت شد و در نهایت ۳۵ تیم به داوری نهایی راه یافتند. رویداد سکوی پرتاب مانا توسط ۱۰۰ استارتاپ و مرکز نوآوری مانا، به عنوان تنها مرکز تخصصی با محوریت […]

رویداد سرمایه گذاری استارتاپی بانوان سکوی پرتاب مانا با ۱۳ تیم برگزیده و ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی به کار خود پایان داد. در این رویداد ۳۲۱ طرح استارتاپی از سراسر کشور دریافت شد و در نهایت ۳۵ تیم به داوری نهایی راه یافتند.

رویداد سکوی پرتاب مانا توسط ۱۰۰ استارتاپ و مرکز نوآوری مانا، به عنوان تنها مرکز تخصصی با محوریت بانوان در فضای نوآوری و کارآفرینی، با هدف حمایت از بانوان در حوزه‌های استارتاپی، کارآفرینی اجتماعی و دانش بنیان در ۱۴ اسفند ۹۹ در مرکز رویدادهای سلام برگزار شد.

مرکز نوآوری مانا، ۱۰۰ استارتاپ، صندوق پژوهش و فناوری علم و صنعت، صندوق سرمایه‌گذاری نوید و صندوق ستارگان داوین، از جمله سرمایه‌گذاران حاضر در این رویداد بودند که روی تیم‌های برگزیده سرمایه‌گذاری کردند.

معصومه ابتکار، معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده، عفت حیاتی، دستیار جوانان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکات اسدی، مشاور امور بانوان سازمان فناوری اطلاعات ایران، زهرا بهروز آذر، مدیر کل زنان شهرداری تهران، از جمله مسئولان و مهمانان ویژه حاضر در این رویداد بودند.

در این رویداد ۴۰ داور از متخصصان و فعالان اکوسیستم استارتاپی حضور داشتند و به داوری طرح‌های راه یافته به مرحله نهایی پرداختند. آیت حسینی، نگین دانشور، مریم نجفی، سوده حیدری نسب، آرزو خسروی، مهدی مظاهری، سادینا آبایی، حمزه قطبی نژاد، صائبه سلوکی، محمد ابوالحسنی و سید حمیدرضا علوی از داوران حاضر در رویداد بودند.

در حاشیه این رویداد در راستای ارتباط بیشتر تیم‌ها با منتورهای مطرح اکوسیستم استارتاپی، رویداد کافه نشونی با حضور ۷ راهبر برگزار شد. کافه نشونی مرکزی برای تعامل مستمر تیم‌های موجود در حوزه نوآوری و کارآفرینی کشور با مشاوران این حوزه است.

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد