گزارش «بررسی سرمایه گذاران بورسی و فرابورسی اکوسیستم استارتاپی ایران»

۹۸/۰۸/۱۹

معرفی گزارش گزارش «بررسی سرمایه گذاران بورسی و فرابورسی اکوسیستم استارتاپی ایران» با استفاده از اطلاعات صورت‌های مالی شرکت‌ها و صندوق‌های فعال در بورس و فرابورس ایران تهیه شده است. در این گزارش صرفا سرمایه‌‌های جذب شده توسط استارتاپ‌‌های حوزه فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است. روند جذب سرمایه استارتاپ هایی نظیر شیپور، بیمه […]

معرفی گزارش

گزارش «بررسی سرمایه گذاران بورسی و فرابورسی اکوسیستم استارتاپی ایران» با استفاده از اطلاعات صورت‌های مالی شرکت‌ها و صندوق‌های فعال در بورس و فرابورس ایران تهیه شده است. در این گزارش صرفا سرمایه‌‌های جذب شده توسط استارتاپ‌‌های حوزه فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است.

روند جذب سرمایه استارتاپ هایی نظیر شیپور، بیمه بازار، نت برگ، چیلیوری و … در این گزارش بررسی شده است.

داده‌های ارائه شده در صورت‌های مالی برخی از شرکت‌ها دارای کاستی‌ها و تناقضات سهوی و عمدی زیادی بوده که دسترسی به اطلاعات درست و کامل را دشوار کرده است. با این حال با تلاش زیاد سعی کردیم تا حد زیادی منشأ این تناقضات را شناسایی کرده و اطلاعات قابل اطمینانی را از عملکرد این سرمایه‌گذاران منتشر کنیم. هرچند در تعدادی از موارد به اطلاعات قابل اتکایی دست نیافتیم که توضیحات لازم در این موارد در خلال گزارش ارائه شده است.

در برخی موارد با نتیجه گیری از داده‌های موجود فرضیاتی توسط تیم راستا ارائه شده که نمی‌توان صحت آن‌ها را به طور کامل تایید کرد اما با توجه به داده‌های در دسترس، به کامل شدن پازل اطلاعات کمک می‌کند.

فهرست مطالب گزارش

مطالبی که در این گزارش می‌خوانید:

  • نقشه ارتباطات سرمایه‌گذاران بورسی و فرابورسی
  • پرتفوی سرمایه‌گذاران بورسی و فرابورسی
  • صندوق جسورانه توسعه فناوری آرمانی
  • صندوق جسورانه رویش لوتوس
  • صندوق جسورانه یکم آرمان آتی
  • گروه مالی فیروزه (شرکت توسعه صنعتی ایران و شرکت اعتبار ایران)
  • تحلیل اطلاعات گزارش

دریافت فایل کامل گزارش

از طریق لینک زیر می توانید فایل کامل گزارش را دریافت نماییید:
گزارش بررسی سرمایه‌گذاران بورسی و فرابورسی اکوسیستم استارتاپی ایران

دیدگاه کاربران

پیام‌های حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز منتشر نخواهد شد